
Fot. facebook/BlooberTeam
– Blair Witch jest jedyną grą, o której nikt nie wiedział przed prezentacją na E3. Microsoft nam zaufał z tym tytułem. Patrząc na liczbę odwiedzin i reakcji na pokaz Blair Witch, był to dla nas idealny moment, żeby zapowiedzieć tę grę. (…) Rynek nie ma do końca świadomości, że jesteśmy samodzielnym wydawcą tej gry. Mamy bardzo kompetentną ekipę w dziale wydawniczym. Wishlist w 24 godz. po zapowiedzi jest wyraźnie większa niż Layers of Fear 2 w czasie premiery. Oceniam, że Blair Witch generuje teraz nawet kilkunastokrotnie większe zainteresowanie od poprzedniego naszego tytułu – powiedział ISBnews Piotr Babieno podczas konferencji Gaming na Giełdzie.
Premiera „Blair Witch” na PC i XBox zaplanowana jest na 30 sierpnia. Prezes dodał, że Bloober Team ma nadzieję „dowieść bardzo dobrą grę i utrzymać wygenerowany impet marketingowy do premiery”. Ponadto sukces prezentacji na E3 przyczynił się do większego zainteresowania drugim projektem studia zatytułowanym Medium.
– Premierę gry Medium planujemy w przyszłym roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni po zaprezentowaniu Blair Witch, ponieważ m.in. liczba potencjalnych partnerów dla Medium bardzo urosła. Prezentacja Blair Witch dała nam w tym względzie bardzo dużo – powiedział ISBnews Babieno.
Odnosząc się do przeglądu opcji strategicznych prezes zapewnił, że spółka zaprezentuje jego wyniki do końca czerwca.
– Do końca czerwca pokażemy efekty przeglądu opcji strategicznych i wtedy więcej powiemy o potencjalnym rozwoju i potencjalnej zmianie struktury grupy. (…) Do 2022 pracujemy nad kolejnymi, obok Blair Witch i Medium, projektami. Za wcześnie na szczegóły, ponieważ – jak z Blair Witch – chcemy zachować tajemnicę do momentu wielkiego ujawnienia – dodał prezes.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.