
(Fot. materiały prasowe)
– W połowie lutego odbędzie się impreza branżowa DICE w Las Vegas i w tych okolicach [podamy] więcej informacji o naszym nowym labelu midcore – powiedział dziennikarzom Babieno podczas debiutu spółki na GPW.
W kwestii potencjalnych akwizycji wskazał, że w przyszłości mogą być kontynuowane, ale Bloober Team „nie stawia na okazje rynkowe”, tylko mógłby się zdecydować na transakcję w sytuacji, kiedy jest w stanie owocnie robić wspólne projekty.
Obecnie spółka skupia się na produkcji remake’u kultowej gry „Silent Hill 2” wraz z Konami oraz „Projekcie C” – grze opartej o własne IP we współpracy z Private Division (Take-Two Interactive).
Ponadto spółka realizuje wiele projektów w ramach realizacji strategii 2nd party, gdzie Bloober Team współpracuje z zewnętrznymi partnerami dostarczając horrorowe know-how. Niebawem zarząd spółki spotka się z partnerami branżowymi na DICE w Las Vegas, gdzie będą się toczyć rozmowy związane są z realizacją strategicznych planów na lata 2023-2027.
I połowa roku będzie obfitowała w informacje o ‚Projekcie C’
Bloober Team zakłada, że I połowa roku będzie obfitowała w informacje o „Projekcie C”, poinformował prezes Piotr Babieno.
– Rozpoczynamy rok debiutem na rynku głównym i liczymy, że dalej będzie tylko wyżej – strategia ma być realizowana. Mamy zaplanowane newsy na cały rok, nie tylko remake ‚Silent Hill 2’ i ‚Projekt C’, ale też inne niespodzianki. Pokażemy w tym roku dużo – to, co przygotowaliśmy w poprzednich latach – powiedział Babieno dziennikarzom podczas debiutu spółki na GPW.
Zaznaczył, że Bloober Team chce być pewną spółką, która „dowozi nawet więcej, niż obiecuje”.
– ‚Silent Hill 2’ to nasz prestiżowy projekt na ten rok. ‚Projekt C’ to kolejny większy krok. Jest bardzo mocno zaawansowany i I poł. roku będzie obfitowała w informacje. Chcemy, żeby każdy nasz kolejny projekt był większy – wskazał prezes.
Podtrzymał chęć dalszego rozwoju IP Medium nie tylko w obszarze gier.
Bloober Team, założony w 2008 r., podaje, że jest jednym z najważniejszych światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Spółka była notowana na NewConnect od 2011 r., dziś przeniosła się na rynek główny GPW.