
Fot. materiały prasowe
– Crimen – Mercenary Tales to projekt, który od samego początku zakładał kompatybilność z dostępnymi na rynku wiodącymi platformami VR. To istotne z punktu widzenia maksymalizowania dywersyfikacji dotarcia do graczy. Produkt zaledwie kilka miesięcy temu trafił na Pico i Meta Quest, a już w przyszłym tygodniu, 14 września, zasili platformę PC VR. Jestem przekonana, że tytuł, którego wyróżnia gameplay z aż ośmioma różnymi eskapadami, o ciekawej oprawie graficznej i muzycznej, szybko zyska uwagę naszych graczy i spełni ich oczekiwania. – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Crimen – Mercenary Tales to pierwszoosobowa gra akcji typu VR slasher, która została osadzona w XVII- wiecznej Europie. Użytkownicy mają możliwość wcielenia się w różnego rodzaju postacie, tak by w humorystycznym stylu stoczyć intensywną i krwawą walkę z hordami przeciwników.
Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR.