
Fot. materiały prasowe
Trzyminutowy zwiastun z narracją Josepha Quinna (Stranger Things, Gra o Tron) przedstawia mroczny świat sequela Lords of the Fallen. Oprócz tytułu i logotypu gracze poznali grafikę przewodnią The Lords of the Fallen, która ukazuje rozdarcie świata na królestwo żywych i umarłych – ten podział będzie kluczową mechaniką rozgrywki.
Produkcja będzie rozgrywać się tysiąc lat po wydarzeniach z pierwszej gry i przedstawi nową przygodę. Świat gry ma być pięć razy większy niż w poprzedniej odsłonie i wypełnią go intrygujące postacie niezależne, które zaoferują graczom ciekawe zadania. Gracze będą mogli stworzyć własną postać i rozpocząć kampanię dla pojedynczego gracza lub wybrać tryb kooperacji.
Hexworks to zespół deweloperów pod przewodnictwem Executive Producera Saula Gascona (Dead by Daylight, PayDay 2) oraz Creative Directora Cezara Virtosu (Shadow of the Tomb Raider, Assassin’s Creed: Origins). Studio zostało założone w 2020 roku i obecnie skupia 75 twórców, którzy wraz z zewnętrznymi współpracownikami buduje wizję podzielonego świata The Lords of the Fallen. Tytuł tworzony na silniku Unreal Engine 5 będzie wydany na konsolach obecnej generacji oraz PC.
– The Lords of the Fallen jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami pomiędzy królestwem żywych i umarłych. Można go zwiedzać w pojedynkę lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca – świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG dużo głębsze niż w oryginale – mówi Cezar Virtosu, Creative Director at Hexworks.
Gracze mogą spodziewać się pokazu rozgrywki The Lords of the Fallen jeszcze w tym roku.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).