Console Labs rusza z ofertą publiczną 165 tys. akcji po 41 zł za sztukę

Omawiane walory: ,

Console Labs - spółka zależna od PlayWay - rozpoczął emisję 165 tys. istniejących akcji po cenie 41 zł za sztukę, co oznacza, że wartość oferty wynosi 6,8 mln zł. Na przełomie czerwca i lipca spółka liczy na debiut na NewConnect.

consolelabs, playway, debiut, emisja, akcje,

Fot. fb/Console Labs

– Podjęliśmy decyzję o ofercie publicznej akcji Console Labs. Zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie zapisów na akcje potrwa od 6 do 18 maja. Naszym celem jest umożliwienie ich nabycia szerokiemu gronu inwestorów. Do sprzedaży trafi łącznie 16,5 proc. akcji spółki, w tym pakiet 10 proc. oferuje PlayWay, który po ofercie pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji spółki zostało objęte umowami typu lock-up, co świadczy o zaufaniu naszych akcjonariuszy i wierze w dalszy dynamiczny rozwój spółki – powiedział prezes Marcin Wesołowski, cytowany w komunikacie.

– Sprzedając część akcji spółki tworzymy optymalny freefloat, ale też zostajemy w niej na lata bez dalszych planów jakiejkolwiek sprzedaży – dodał prezes PlayWay Krzysztof Kostowski.

>> POLECAMY: Jak inwestować na giełdzie (ze StockWatch.pl)?

Console Labs ma na swoim koncie kilkanaście zrealizowanych projektów w zakresie portowania gier na konsole, wśród których najważniejsze to „Thief Simulator”, „Ultimate Fishing Simulator” oraz „Car Demolition Clicker”. 

– Dotychczasowe wyniki sprzedaży są dla nas zadowalające. Konsolowa wersja ‚Thief Simulator’, sprzedała się w nakładzie blisko 100 tys. kopii, a ‚Ultimate Fishing Simulator’ w 8 tys. egz. w wersji na konsole Xbox oraz PlayStation. Przed nami realizacja kolejnych projektów znanych IP. Jeszcze w tym roku planujemy portowanie kilku gier na konsole, m.in. ‚Tank Mechanic Simulator’, ‚Dieselpunk Wars’, ‚Car Demolition Clicker’, ‚Go All Out’, ‚Skinny & Franko: Fists of Violence’ oraz ‚Mech Mechanic Simulator’ – dodał  Wesołowski.

W pierwszych miesiącach 2022 r. zaplanowana jest również premiera gry „Succubus” w wersji na Xbox oraz PlayStation.

– Ze względu na nową generację konsol, wzrost globalnych przychodów w tym sektorze będzie rósł z roku na rok. Cieszę się, że jesteśmy częścią tego perspektywicznego rynku. Każda z przeportowanych przez nas gier będzie dedykowana zarówno starszym, jak i nowym generacjom konsol – dodał prezes Console Labs.

W ramach działalności uzupełniającej, Console Labs produkuje gry własne, które realizowane są w ramach jej spółki zależnej Beast Games – studio zostało powołane w październiku ub. roku. Aktualnie zespół pracuje nad dwoma tytułami.

Console Labs odnotowała 2,7 mln zł przychodów i 1,6 mln zł zysku netto w 2020 r. 

Console Labs to spółka specjalizująca się w portingu gier na zlecenie z komputerów PC na inne konsole, takie jak Nintendo Switch, Sony PlayStation PS4 / PS5, Microsoft Xbox One / Series X/S oraz MacO, a także w produkcji i wydawaniu gier we własnym zakresie i na własny rachunek, ze wsparciem głównego akcjonariusza – PlayWay.

PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

NA PODOBNY TEMAT (o consolelabs, playway)



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR