
(Fot. spółka)
Sprzedaż brutto Green Hell w ujęciu ilościowym w III kw. 2022 r. na platformy PC/Steam, PlayStation Store i Microsoft Store (wersje gry do których spółka posiada prawa wydawnicze) wyniosła 319 tys. kopii, z czego 69 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. W trzech pierwszych kwartałach 2022 r. sprzedaż brutto Green Hell na ww. platformach wyniosła 968 tys. egzemplarzy, z czego 259 tys. na konsolach PlayStation i Xbox.
Spółka koncentruje się na dalszym rozwoju Green Hell. W przygotowaniu jest kolejna aktualizacja Building, a jeszcze w grudniu tego roku na konsolach ukaże się dodatek Spirit of Amazonia 3.
– Finalizujemy produkcję BU, na początku grudnia planujemy udostępnić grę do testowania na Steam, aby poznać opinie graczy i móc wprowadzić ewentualne poprawki do gry przed premierą. Chcielibyśmy wydać BU w styczniu 2023 r – powiedzieli przedstawiciele spółki w listopadowym czacie inwestorskim StockWatch.pl.
– Planujemy udostępnić nową roadmapę Green Hell na początku przyszłego roku, po zrealizowaniu wszystkich działań przewidzianych na rok 2022 – dodali.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od sierpnia 2018 r.