
Fot. Creepy Jar
– Jesteśmy zadowoleni, że wszystkie akcje nowej emisji znalazły nabywców. Pozyskane środki przeznaczymy na szeroko pojętą promocję naszej najnowszej gry – ‚Green Hell’, której premierę planujemy na przełomie I i II kw. 2018 r. Część kwoty przeznaczymy na produkcję dodatków do podstawowej wersji ‚Green Hell’ już po jej wydaniu. Wpływy z emisji pozwolą nam także na rozpoczęcie prac nad nową grą z gatunku survival simulation oraz zwiększenie zespołu – powiedział prezes Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.
W ramach oferty w transzy inwestorów instytucjonalnych nabywców znalazło 30.973 akcji serii A. Łącznie sprzedano i opłacono 63.327 akcji obu serii. Wartość sprzedanej oferty wyniosła 4,1 mln zł, z czego do spółki trafi 2,1 mln zł. Przy cenie emisyjnej ustalonej na 65 zł wycena spółki wynosi 44,2 mln zł. Oferującym akcje był DM BOŚ. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom Creepy Jar
Creepy Jar chce zadebiutować na rynku NewConnect w I kwartale przyszłego roku.
– Chcemy zwiększyć wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i instytucji finansowych. Uważamy, że jesteśmy w idealnym momencie, aby dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect – dodał Kwiatek.
Strategia dewelopera zakłada skompletowanie w ramach własnego portfela produkcyjnego kilku tytułów gier „premium indie” z gatunku survival simulation.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland.