
(Fot. Screenshot z Green Hell)
– Dane dotyczące sprzedaży ‚Green Hell’ oraz pozytywny odbiór gry (ponad 85 proc. pozytywnych recenzji na platformie Steam oraz ponad 170 tys. graczy nadal oczekujących na zakup ‚Green Hell’ na liście Wishlist) potwierdzające przyjętą strategię rozwoju gry, skłoniły zarząd emitenta do uszczegółowienia harmonogramu dalszych prac nad rozwojem produktu. Efekty aktualizacji gry powinny być widoczne już na jesieni i zimą bieżącego roku oraz na wiosnę 2019 r. – czytamy w komunikacie.
Green Hell trafił na rynek w wersji early access 29 sierpnia. To gra z gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Na platformie Steam grę oceniło już blisko 1.100 graczy, z czego aż 85 proc. recenzji jest pozytywna.
W okresie jesiennym 2018 roku gra zostanie wzbogacona m.in. o dwa duże uaktualnienia. W okresie zimowym 2018/2019 gra zostanie wzbogacona m.in. o trzy duże uaktualnienia. Jednym z nich będzie przejście gry z „wczesnego dostępu” do „pełnej wersji”. W okresie wiosennym 2019 gra zostanie wzbogacona m.in. o jedno duże uaktualnienie. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom Creepy Jar
Zgodnie z planem studio do wiosny 2019 r. zamierza wydać 6 dużych aktualizacji do Green Hell. Po premierze pełnej wersji (na wiosnę) planowany jest darmowy dodatek (free DLC).
– To tzw. Co-op mode. Nie chcemy w tym momencie zdradzać więcej szczegółów. Szykujemy dla graczy dużą niespodziankę, dzięki której znacząco zwiększy się atrakcyjność gry, a co za tym idzie jej potencjał sprzedażowy – podkreśla Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.