
Fot. fb/Boombit
– Gry w formule GaaS pozostają naszym priorytetem. Najbliższe premiery będą miały miejsce w lipcu, kiedy wydamy dwa tytuły: karciankę ‚Mighty Heroes’ oraz tzw. clickera ‚Idle Microchip Factory’. Obie gry są już gotowe, natomiast czekamy na najlepszy moment, by wraz z premierą otrzymać featuring, czyli wsparcie promocyjne platform dystrybucyjnych. Prowadzimy w tej sprawie rozmowy z AppStore i Google Play – powiedział ISBnews Olejarz.
Dodał, że dział Business Development spółki przebywa obecnie w Los Angeles na targach E3.
– Spotyka się tam ze studiami deweloperskimi, które potencjalnie mogłyby z nami współpracować. Wydawanie gier zewnętrznych twórców to jeden z filarów naszej działalności – dzięki posiadanym narzędziom, jesteśmy w stanie poprawić parametry gry i zwiększyć szanse na jej sukces – wskazał szef firmy.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. W środę kurs akcji BoomBit spada o ponad 6 proc. do 17,91 zł. Dzienne minimum wypadło na 17,28 zł, czyli ponad 9 proc. poniżej ceny z kwietniowego IPO, gdy akcje sprzedawano po 19 zł.