
Grzegorz Kłos – założyciel marki Ed RED.
Ed Red przebojem wszedł na rynek z innowacyjnym produktem dań restauracyjnych premium zamkniętych w puszkach. W ciągu dwóch lat od powstania zwiększył produkcję o 700 proc. i pozyskała znanego inwestora Rafała Zaorskiego. Spółka zamierza docelowo zwiększyć sprzedaż w Polsce, pozyskać nowe rynki zagraniczne i stać się stać się europejskim liderem produkcji konserw premium.
Przedmiotem zapisów jest 4000 akcji, gdzie cena emisyjna to 230 zł. Z emisji akcji spółka zamierza pozyskać 920 tys. zł.
– Pozyskane fundusze chcemy przeznaczyć na rozwój technologii produkcji, aby zwiększyć możliwości dostarczania na rynek nawet do 200 tysięcy puszek miesięcznie – mówi Grzegorz Kłos, prezes Ed Red. – Kolejną inwestycją będzie rozbudowa stanów magazynowych, konieczna z uwagi na włączanie nowych kanałów dystrybucji oraz ekspansję zagraniczną. Planujemy również zintensyfikować działania marketingowe z wykorzystaniem Google Ads i Facebook Ads, a także współpracę z influencerami – dodaje Grzegorz Kłos.
Ed Red obecny jest nie tylko na rynku polskim. Spółka rozwija sprzedaż na rynku niemieckim a w najbliższych latach planuje wejście na rynek brytyjski i rozpoczęcie sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
– Intensywnie pracujemy nad zwiększeniem produkcji, poszerzeniem rynków zbytu, rozwojem kanałów sprzedaży oraz optymalizacją kosztów. Obecnie finalizujemy zakup 40% udziałów w innowacyjnej spółce z branży spożywczej produkującej dobro komplementarne w stosunku do naszych produktów. Spółki uzupełniają się kompetencjami i łącząc zespoły uzyskamy lepsze wyniki w obu spółkach, przy równoczesnym obniżeniu kosztów – tłumaczy Grzegorz Kłos. – Jeśli dojdziemy do porozumienia, a wszystko wskazuje, że tak to planujemy w krótkim czasie rozpocząć kolejną emisję akcji – dodaje Grzegorz Kłos.
Ed Red planuje zadebiutować na NewConnect na przełomie 2023/2024 r.