PARTNER SERWISU
kyxsmamm

Gaming Factory: Premiera gry ZooKeeper została ustalona na 18 sierpnia

Omawiane walory:

Gaming Factory zapowiedziała premierę gry ZooKeeper. Tytuł pojawi się 18 sierpnia w wersji PC na platformie Steam.

gaming, factory, akcje, gaming, zookeper, premiera,

Fot. Gaming Factory

– Już 18 sierpnia, gracze będą mieli okazję wcielić się w zarządcę wirtualnego zoo. Tym, co wyróżnia ZooKeeper, jest malownicza grafika, relaksująca muzyka, ale przede wszystkim nieskomplikowana i bezstresowa rozgrywka. Na graczy poza budowaniem czeka m.in. zarządzanie personelem, dbanie o zwierzęta i finanse, ustalanie cen biletów. W grze dostępnych będzie mnóstwo różnych gatunków zwierząt, szeroki wachlarz budynków i roślinności, mocno zróżnicowane mapy – opisuje Kamil Koryszewski, Project Manager Gaming Factory S.A.

– ZooKeeper to świetna propozycja dla osób, które szukają relaksującej i casualowej gry o powolnym tempie rozgrywki. Po stresującym dniu każdy, a przede wszystkim fan zwierząt doceni możliwość obserwacji wielu ciekawych zachowań i reakcji uroczych rezydentów zoo. ZooKeeper powinna przypaść także do gustu doświadczonym fanom tycoonów i strategii – dodaje Kamil Koryszewski.

W ZooKeeper kluczowym zadaniem będzie sprawne prowadzenie własnego ogrodu zoologicznego. W trakcie rozgrywki na graczy czekają systemy gwiazdek i prestiżu, setki statystyk i organizacja happeningów dla odwiedzających. Równie ważne będą takie elementy, jak kontrola finansów czy zarządzanie personelem. Twórcy ZooKeeper postawili przed graczami praktycznie nieograniczone możliwości personalizacji. Tylko od kreatywności i wyobraźni grającego będzie zależeć finalny wygląd stworzonego przez siebie zoo.

➡ Spółki dywidendowe – kalendarium, kwoty, wiadomości i komunikaty dotyczące dywidend w jednym miejscu ➡ Sprawdź!

Cena gry na platformie Steam została ustalona na 9.99 USD, dodatkowo wraz z premierą gracze będą mogli skorzystać z 20 – procentowej obniżki. Premierę gry poprzedzi szereg działań marketingowych, współpraca z influencerami, konkursy i komunikacja w social media. Wydawcą ZooKeeper jest Gaming Factory, a producentem Pyramid Games.

– Bardzo cieszymy się na nadchodzącą premierę, wierzymy, że pełnia barw, prosta, ale ładna grafika przyciągnie graczy. Rozgrywka jest nieskomplikowana, więc powinna odpowiadać zarówno bardziej doświadczonym, jak i początkującym graczom. Możliwość własnej aranżacji zoo pobudzi kreatywność i pozwoli puścić wodze wyobraźni. Oprócz codziennych obowiązków zookeepera dbającego o dobrostan zwierząt gracz napotka zadania, wydarzenia losowe, a wszystko to, żeby odblokować kolejne zoo, nowe zwierzęta i dekoracje – mówi Jacek Wyszyński, prezes Pyramid Games S.A.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20 produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od lipca 2020 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Gaming Factory zapowiada aktualizację strategii

    Gaming Factory przygotowuje aktualizację strategii, w której mają się znaleźć nowe cele rozwojowe oraz kierunki działań na najbliższe kwartały. Publikacja dokumentu planowana jest na koniec września.

  • Sprzedaż JDM: Japanese Drift Master przekroczyła 100 tys. egzemplarzy

    Gaming Factory poinformowało, że sprzedaż gry JDM: Japanese Drift Master na wszystkich platformach przekroczyła 100 tys. egzemplarzy niespełna miesiąc po premierze. Główne działania koncentrują się obecnie na rozszerzaniu zawartości gry, utrzymaniu wysokiego zaangażowania społeczności oraz maksymalnym wykorzystaniu rosnącej liczby zapisów wishlisty, która przekroczyła już 870 tys.

  • Gaming Factory: Liczba sprzedanych egz. ‚JDM: Japanese Drift Master sięgnęła 65 tys.

    Łączna liczba sprzedanych kopii gry "JDM: Japanese Drift Master" wynosi 65 tys. szt. od premiery w dniu 21 maja br., podało Gaming Factory. Na pełen zwrot kosztów spółka liczy w ciągu kilku tygodni.

  • Gaming Factory pozytywnie ocenia odbiór gry ‚JDM: Japanese Drift Master’ po premierze

    Gaming Factory pozytywnie ocenia odbiór gry "JDM: Japanese Drift Master", której premiera odbyła się w środę - zarówno pod względem stabilności sprzedaży, jak i reakcji społeczności. Sprzedaż gry rozwija się zgodnie z założeniami spółki.

  • 5 najbardziej oczekiwanych polskich gier w 2025 r.

    Przed nami premiery co najmniej kilku polskich produkcji, które wzbudzają duże zainteresowanie graczy na całym świecie. Mateusz Chrzanowski z Noble Securites wskazuje pięć tytułów, które według danych z platformy Steam mają największy potencjał sprzedażowy.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat