
Fot. Gaming Factory
– Już 18 sierpnia, gracze będą mieli okazję wcielić się w zarządcę wirtualnego zoo. Tym, co wyróżnia ZooKeeper, jest malownicza grafika, relaksująca muzyka, ale przede wszystkim nieskomplikowana i bezstresowa rozgrywka. Na graczy poza budowaniem czeka m.in. zarządzanie personelem, dbanie o zwierzęta i finanse, ustalanie cen biletów. W grze dostępnych będzie mnóstwo różnych gatunków zwierząt, szeroki wachlarz budynków i roślinności, mocno zróżnicowane mapy – opisuje Kamil Koryszewski, Project Manager Gaming Factory S.A.
– ZooKeeper to świetna propozycja dla osób, które szukają relaksującej i casualowej gry o powolnym tempie rozgrywki. Po stresującym dniu każdy, a przede wszystkim fan zwierząt doceni możliwość obserwacji wielu ciekawych zachowań i reakcji uroczych rezydentów zoo. ZooKeeper powinna przypaść także do gustu doświadczonym fanom tycoonów i strategii – dodaje Kamil Koryszewski.
W ZooKeeper kluczowym zadaniem będzie sprawne prowadzenie własnego ogrodu zoologicznego. W trakcie rozgrywki na graczy czekają systemy gwiazdek i prestiżu, setki statystyk i organizacja happeningów dla odwiedzających. Równie ważne będą takie elementy, jak kontrola finansów czy zarządzanie personelem. Twórcy ZooKeeper postawili przed graczami praktycznie nieograniczone możliwości personalizacji. Tylko od kreatywności i wyobraźni grającego będzie zależeć finalny wygląd stworzonego przez siebie zoo.
Cena gry na platformie Steam została ustalona na 9.99 USD, dodatkowo wraz z premierą gracze będą mogli skorzystać z 20 – procentowej obniżki. Premierę gry poprzedzi szereg działań marketingowych, współpraca z influencerami, konkursy i komunikacja w social media. Wydawcą ZooKeeper jest Gaming Factory, a producentem Pyramid Games.
– Bardzo cieszymy się na nadchodzącą premierę, wierzymy, że pełnia barw, prosta, ale ładna grafika przyciągnie graczy. Rozgrywka jest nieskomplikowana, więc powinna odpowiadać zarówno bardziej doświadczonym, jak i początkującym graczom. Możliwość własnej aranżacji zoo pobudzi kreatywność i pozwoli puścić wodze wyobraźni. Oprócz codziennych obowiązków zookeepera dbającego o dobrostan zwierząt gracz napotka zadania, wydarzenia losowe, a wszystko to, żeby odblokować kolejne zoo, nowe zwierzęta i dekoracje – mówi Jacek Wyszyński, prezes Pyramid Games S.A.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20 produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od lipca 2020 r.