
Fot. spółka
W odróżnieniu od większości polskich zespołów, VARSAV Game Studios stawia na promocję tytułu już na premierę Early Access. Spółka w ten sposób chce wykorzystać pozytywny odbiór w trakcie targów Gamescom, gdzie Giants Uprising było najpopularniejszą polską grą, osiągając ponad 0,5 mln wyświetleń na Youtube (obecnie zaprezentowany wówczas trailer ma już blisko 1,4 mln odsłon). W ramach przygotowań do premiery, VARSAV Game Studios planuje przeprowadzić działania promocyjne skierowane do graczy i influencerów z całego świata.
– Nadchodzącą premierę traktujemy wyjątkowo poważnie – pracujemy pełną parą nad ostatnimi szlifami naszej gry oraz przygotowujemy działania promocyjne związane z premierą. Już w przyszłym tygodniu zaprezentujemy gameplay trailer, natomiast bliżej premiery zaprezentujemy roadmapę dalszego rozwoju projektu i kolejne materiały wideo, w tym release trailer – komentuje prezes Varsav Game Studios, Łukasz Rosiński.
Giants Uprising jest przygodową grą akcji osadzoną w średniowieczu, w której gracz wciela się w rolę olbrzyma. Długość rozgrywki na start wersji Early Access planowana jest na 4-6 godzin w zależności od trybu gry i będzie rozwijana poprzez dodawanie kolejnych map czy trybów rozgrywki. Bohater zmierzy się nie tylko z ludzkimi żołnierzami, ale również ze zniewolonymi gigantami, w brutalnych starciach z wykorzystaniem m.in. elementów otoczenia. VARSAV Game Studios postawił na wydanie gry własnymi siłami, pomimo dużego zainteresowania zagranicznych podmiotów. Finalna cena gry zostanie ogłoszona niebawem.
– Zdecydowaliśmy się na premierę bez wsparcia wydawcy, ponieważ jesteśmy świadomi potencjału naszej gry – od udanego restartu marketingu gry podczas targów Gamescom, zgłosiło się do nas 14 wydawców, którzy są zainteresowani wydaniem Giants Uprising. Po wielu perturbacjach przy tworzeniu gry m.in. wynikających z nagłego przejścia na tryb pracy zdalnej, w mojej opinii udało nam się finalnie stworzyć niezwykle wyrazistą i nietuzinkową produkcję. Świeżość naszego pomysłu i jego finalna jakość mają pozytywne odzwierciedlenie w zainteresowaniu grą wśród influencerów – widzimy to m.in. w ilości otrzymywanych zgłoszeń na klucze recenzenckie – kończy prezes Varsav Game Studios.
Zespół Varsav Game Studios składa się z kilkudziesięciu specjalistów, którzy doświadczenie w produkcji gier zdobywali w Vivid Games, CI Games, The Farm51, Bloober Team i Flying Wild Hog. Specjalizacją studia są gry „z innej perspektywy”, ukazujące graczowi unikalną perspektywę głównego bohatera. Spółka jest notowana na rynku NewConnect.