
Fot. materiały prasowe
Recenzenci i gracze docenili w Indice przede wszystkim dobrą, intrygującą i skłaniającą do przemyśleń fabułę, ciekawych bohaterów oraz surrealistyczny klimat. Natomiast wśród wad wymieniane są toporny gameplay, nudne zagadki środowiskowe, krótkość oraz stan techniczny produkcji. W serwisie Metacritic średnia z ocen dziennikarzy wynosi obecnie 80/100 z 22 recenzji. GameRant dał produkcji ocenę 90/100 pkt., polskie Gry-Online.pl 85/100, a GamePressure 80/100. Z kolei średnia ocen graczy jest trochę niższa i wynosi 7.4/10. W serwisie Steam gra uzbierała blisko 1,1 tys. recenzji, z czego aż 89 proc. jest pozytywnych. W dniu premiery według serwisu steamdb.info peak graczy wyniósł 1200 osób, a kilka dni po premierze oscyluje wokół liczby 800 graczy. Warto przypomnieć, że podobną liczbę graczy w dniu premiery miał wydany przez 11 bit studios The Invincible, a przecież zarówno budżet i skala produkcji Odd Meter jest o wiele mniejszy.
Za produkcję odpowiedzialne jest kazachskie studio Odd Meter, a 11 bit studios pełni rolę wydawcy. „Indika” to oparta na narracji przygoda z akcją rozgrywającą się w alternatywnej wersji XIX-wiecznej Rosji. W „Indice” gracze wcielają się w tytułową zakonnicę i wyruszą w oszałamiającą, zwodniczą podróż, której celami są poznanie dualności dobra i zła oraz próby zrozumienia tego, że nic nie jest absolutne.
11 bit studios działa na rynku gier od 2010 roku. Jest producentem multiplatformowych gier komputerowych. Spółka ma na koncie takie tytuły, jak: „Anomaly”, „This War of Mine” i „Frostpunk”. Prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego wydała m.in. „Moonlighter” i „Children of Morta”. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r.