
Katowickie Iron Wolf Studio szykuje się do debiutu na NewConnect
– W lipcu tego roku spółka przeprowadziła emisję akcji, która już została zarejestrowana. Natomiast na przełomie roku 2020/2021 planujemy składać wniosek do Giełdy Papierów Wartościowych o wprowadzenie do obrotu giełdowego akcji Iron Wolf Studio. Obecnie jesteśmy na etapie zbierania wszystkich niezbędnych informacji i czekamy, aż wszyscy inwestorzy będą mieli gotowe konta inwestycyjne. Chcemy dochować wskazanych wcześniej terminów i nie możemy doczekać się tego przełomowego dla nas momentu – mówi Bartosz Pluta, prezes zarządu Iron Wolf Studio.
Obecnie studio pracuje nad swoją pierwszą grą: Destroyer: The U-boat Hunter, czyli symulatorem niszczyciela typu Fletcher. Tytuł jest po dwóch zapowiedziach – pierwsza obejmowała fragmenty fabułę, a druga rozgrywkę. Obecnie grę na swoich wishlistach w serwisie Steam posiada ponad 29 tys. graczy.
– W projekcie udział biorą także graficy ze studia Pyramid Games, wspierający produkcję, zaś w tworzenie scenariusza zaangażowany jest Tim NesSmith, kierownik techniczny na USS KIDD posiadający rozległą wiedzę na temat niszczycieli klasy Fletcher – informuje studio.
Na przełomie listopada i grudnia studio zaprezentuje zapowiedź kolejnego projektu, symulatora kultowego czołgu z czasów II wojny światowej – Sherman Commander. Produkcja jest tworzona we współpracy z innym studiem z grupy PlayWay – DeGenerals, autorami Tank Mechanic Simulator. Ze względu na zbliżoną tematykę, wesprą oni Iron Wolf Studio w dotarciu do grupy docelowej poprzez cross promocję ze swoim tytułem.
W ramach dywersyfikacji portfolio, Iron Wolf Studio rozpoczęło również tworzenie filmów interaktywnych. Pierwszą zapowiedzianą tego typu produkcją jest Killing Stream, pełnometrażowy thriller z elementami horroru, opowiadany z perspektywy pierwszej osoby. Oprócz tego nawiązana została współpraca z Games Operators, twórcami 911 Operator, którzy udzielili licencji do stworzenia filmu interaktywnego opartego na ich grze. Spółka stara się także pozyskać licencję od jednej z czołowych polskich firm growych na stworzenie filmu interaktywnego opartego na jej produkcji.
Iron Wolf Studio powstało w wyniku połączenia Iron Wolf Studio i Inimages. Obie firmy stworzyły U-BOOT the Board Game. Projekt okazał się sukcesem, a studio postanowiło wykorzystać swoje doświadczenie w symulacjach morskich z II wojny światowej i zająć się produkcją pełnowartościowych symulatorów komputerowych.