– Zgodnie z danymi otrzymanymi od wydawcy 1C Company EU, tylko przez kanał Steam od premiery (16 lutego) do końca weekendu (19 lutego) sprzedano około 10,5 tys. sztuk gry strategicznej czasu rzeczywistego Realpolitiks. Według wyliczeń emitenta, koszt produkcji gry oraz marketingu powinien zwrócić się przy sprzedaży ok. 10 tys. sztuk gry. – czytamy w komunikacie.
Spółka podtrzymuje, że premiera mobilnej wersji Realpolitiks na platformy iOS i Android nastąpi w I półroczu bieżącego roku.

Gra Realpolitiks (Źródło: steampowered.com)
W połowie lutego gra strategiczna czasu rzeczywistego Realpolitiks, autorstwa Jujubee, zadebiutowała w siedmiu wersjach językowych: niemieckiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej, włoskiej, rosyjskiej oraz polskiej.
Jujubee SA to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller’s Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let’s Create! Pottery, Jelly Defense) – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2015 r.