Spółka podała, że w przypadku urządzeń sprzedanych wraz z abonamentami 49 proc. udziału w sprzedaży stanowił wariant Braster-Basic, 33 proc. Braster-OnePay, a 18 proc. Braster-Easy.
Ponadto w I kw. 2017 r. sprzedano 150 abonamentów bez urządzeń. Od początku wprowadzenia produktu na rynek Braster sprzedał łącznie 2.372 urządzenia i 989 abonamentów. Dzięki urządzeniu Braster kobiety wykonały 608 badań, z czego 468 w I kw. 2017 r.
– W opinii emitenta, mimo braku działalności promocyjnej w I kwartale 2017 r. wyniki sprzedaży są satysfakcjonujące. Ograniczenie działalności reklamowej jest zgodne z przyjętą strategią, gdyż spółka koncentruje się głównie na nawiązywaniu i doprecyzowywaniu współpracy z dystrybutorami zagranicznymi. Począwszy od II kwartału 2017 r. działalność promocyjno-marketingowa skierowana będzie głównie do środowiska lekarskiego w celu zwiększenia rozpoznawalności urządzenia Braster oraz wsparcia zachowań pro-zakupowych kobiet. – podsumowano.
Debiut produktu na rynku miał miejsce 19 października 2016 r. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom Brastera
Braster jako jedyna firma na świecie posiada sprawdzoną technologię produkcji matryc ciekłokrystalicznych, w oparciu o którą opracowała prototyp urządzenia Braster Tester – innowacyjnego medycznego testera termograficznego służącego do wczesnego wykrywania patologii piersi, w szczególności raka piersi. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2015 r.