
(Fot. spółka)
LiveChat Software zyskuje kolejnych klientów, ale jest to tempo dalekie od tego, którego spodziewał się prezes spółki Mariusz Ciepły. Jeszcze w październiku zeszłego roku prezes zapowiadał, że spółka chce pozyskiwać 1 tys. klientów miesięcznie.
Mimo, że spółka przekroczyła w lipcu liczbę 25 tys. klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat, to miesięczny przyrost wygląda coraz gorzej. W lipcu br. grono klientów powiększyło się o 206 firm netto. Jest to jednak najniższy wynik od grudnia 2014 roku. Wtedy spółka zanotowała przyrost 126 klientów.

Miesięczne liczby pozyskanych klientów. Źródło: Opracowanie własne na podstawie danych spółki.
Kliknij, aby powiększyć.
LiveChat Software intensywnie rozwija się na rynku globalnym. Oprócz projektów dotyczących flagowej aplikacji, zespół kontynuuje prace nad dodatkowymi rozwiązaniami: platformą do tworzenia chatbotów – BotEngine (z którego korzystają już m.in. Velux, Boston University czy Kayak) oraz narzędziem do tworzenia baz wiedzy – KnowledgeBase.
– Wśród klientów spółki są m.in. uczelnie, urzędy, kluby sportowe oraz przedsiębiorstwa ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z: IT, edukacji, sprzedaży detalicznej, rozrywki i marketingu – czytamy w komunikacie.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom LiveChat Software