W ramach publicznej oferty Morizon zaoferował 3,36 mln akcji. Ostateczną cenę sprzedawanych walorów wyznaczono na 1,50 zł/sztuka (maksymalna wynosiła 2,05 zł), co daje wartość całej oferty na poziomie 5 mln zł.
Zapisy wśród inwestorów indywidualnych trwały do 21 czerwca, a dzień później zakończono proces budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych.
– Podczas roadshow spotkaliśmy się z kilkudziesięcioma krajowymi inwestorami instytucjonalnymi, w tym z dużymi OFE i TFI. Wykazali oni duże zainteresowanie spółką i naszymi planami. Część z nich już zdecydowała się wejść do akcjonariatu, wielu deklarowało zainteresowanie dołączeniem na kolejnych etapach rozwoju. Pozyskany kapitał pozwoli nam na realizację przyjętej strategii rozwoju i budowę platformy OneStopShop, co powinno przełożyć się na zdynamizowanie tempa rozwoju grupy. – powiedział Jarosław Święcicki, prezes Morizon.
Środki finansowe pozyskane z emisji nowych akcji zostaną wykorzystane na dokończenie budowy platformy OneStopShop, która będzie oferować kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości – od wyszukania, poprzez finansowanie i dokonanie transakcji.
– Dzięki środkom z emisji będziemy mogli dokończyć budowę narzędzi służących do radykalnego przyspieszenia procesu kredytowego i tym samym wzmocnić naszą pozycję lidera technologicznego na rynku doradców kredytowych. Pozyskany kapitał pozwoli nam jeszcze lepiej przygotować się do wykorzystania rewolucyjnych zmian związanych z wchodzącą niedługo w życie dyrektywą PSD2 (Payment Service Directive 2) – dodał Michał Petters, członek zarządu FinPack SA z Grupy Morizon, odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań technologicznych w segmencie finansów.
Morizon.pl to technologiczna platforma nieruchomościowo-finansowa umożliwiająca wyszukiwanie, finansowanie i usprawniająca dokonywanie transakcji na rynku nieruchomości. Grupa dostarcza kompleksowe usługi i narzędzia fintech dla pośredników finansowych, biur nieruchomości i deweloperów oraz dysponuje własną siecią profesjonalnych doradców kredytowych. Celem Grupy jest budowa kompleksowej platformy OneStopShop, która w jednym miejscu skoncentruje wszystkie produkty i usługi niezbędne przy zakupie nieruchomości oraz przeprowadzi klientów przez wszystkie etapy tego procesu – od wyszukania do zamieszkania.