
One2tribe wypracował 14 mln zł skonsolidowanych przychodów w 2024 r.
Grupa One2tribe osiągnęła również ponad 57 proc. wzrost EBITDA do 1,9 mln zł – co jest historycznie najwyższym wynikiem. Na poziomie netto grupa wykazała stratę w wysokości prawie 1,3 mln zł, było to efektem odpisów amortyzacyjnych związanych z rozwojem technologii Tribeware i wartością firmy, procesem integracji spółek w ramach grupy One2tribe oraz jednorazowym odpisem aktualizującym.
One2tribe jest liderem w obszarze zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz AI realnie zwiększających przychody i zyski przedsiębiorstw oraz motywujących i nagradzających pracowników i współpracowników. Oferowana przez One2tribe platforma Tribeware to cały system, w tym doradcy i aplikacja wzbogacona o sztuczną inteligencję, która krok po kroku wspiera menedżerów i pracowników w realizacji konkretnych celów.
– Rok 2024 był dla nas okresem fundamentalnych zmian, które mają istotne znaczenie z perspektywy obecnych i przyszłych akcjonariuszy One2tribe. Zamknęliśmy procesy wynikające z połączenia ze spółką JWA, a w trzecim kwartale sfinalizowaliśmy również konsolidację spółki zależnej One2tribe Labs. Dzięki temu uporządkowaliśmy strukturę całej Grupy, scentralizowaliśmy prawa do kluczowych technologii i zoptymalizowaliśmy koszty operacyjne. Te działania bezpośrednio wpływają na zwiększenie transparentności naszych wyników finansowych. Już w pierwszym kwartale powinniśmy zaprezentować w pełni oczyszczone wyniki skonsolidowane, pokazujące rzeczywisty potencjał naszej działalności operacyjnej, bez efektów jednorazowych zdarzeń z przeszłości. Wierzę, że pozwoli to inwestorom lepiej docenić nasz potencjał oraz prognozować dalszy wzrost wartości spółki – mówi Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe SA.
Spółka jest obecnie na różnych etapach negocjacji z kilkoma znaczącymi firmami, w tym z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Ze względu na skalę tych projektów, procesy ofertowania są złożone i obejmujące spełnienie rygorystycznych norm bezpieczeństwa. Zarząd spółki podkreśla, że pomyślne zakończenie tych negocjacji może mieć istotny wpływ na dalszy wzrost przychodów spółki. Tylko w 2024 roku One2tribe zaraportowała zawarcie znaczących umów z takimi markami jak Orange oraz L’Oréal Polska, których łączna wartość pierwszych zamówień wyniosła ponad 1,8 mln zł.
– Dostrzegamy wymierne efekty, jakie nasze rozwiązania przynoszą u obecnych klientów – w tym znaczące zwiększenie aktywności i skuteczności działań prowadzonych przez mikroinfluencerów. To przekłada się nie tylko na spektakularne wyniki kampanii, ale również na większe zaangażowanie społeczności wokół marek naszych partnerów. Dlatego planujemy dalszą rozbudowę tego narzędzia oraz rozwój modelu biznesowego opartego na współpracy z branżą influencer marketing. Widzimy w tym segmencie ogromny potencjał wzrostu, a także możliwość dywersyfikacji źródeł przychodów One2tribe – mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2tribe SA.
One2tribe oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i za granicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Spółka jest notowana na NewConnect.