
Wojciech Ozimek, założyciel i wiceprezes One2tribe SA.
One2tribe jest liderem w obszarze zaawansowanych technologii i rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które w sposób mierzalny zwiększają efektywność operacyjną, przychody i zyski przedsiębiorstw. Klientami spółki są głównie firmy z sektorów sprzedaży detalicznej, farmaceutycznego i finansowego. Do tej pory z rozwiązań One2tribe skorzystało łącznie kilka milionów osób, natomiast główny produkt firmy – platforma Tribeware, aktualnie obsługuje ponad 100 tys. użytkowników na 12 rynkach – w tym w Polsce, krajach bałtyckich, państwach DACH oraz w regionie Zatoki Perskiej. Teraz spółka poczyniła kolejny strategiczny krok dołączając do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej
– Nasze rozwiązania technologiczne z zakresu AI i zwiększania zaangażowania pracowników znajdują zastosowanie w strukturach globalnych firm, z którymi już dziś aktywnie współpracujemy m.in. z L’Oréal, Orange, Play/Iliad oraz Sanofi. Dołączenie do CCIFP to dla nas naturalny krok w kierunku nawiązania relacji z nowymi partnerami oraz rozwoju współpracy na poziomie międzynarodowym. Kolejnym strategicznym etapem jest dla nas ekspansja na rynku francuskim, który postrzegamy jako istotny pod względem skali, dojrzałości technologicznej i gotowości do wdrażania innowacyjnych rozwiązań – mówi Wojciech Ozimek, założyciel i wiceprezes One2tribe SA.
Członkostwo w Izbie otwiera dostęp do szeregu narzędzi wspierających międzynarodowy rozwój biznesu – od usług doradczych, przez dostęp do analiz rynkowych, aż po bezpośredni networking z kluczowymi decydentami oraz administracją publiczną. Dla One2tribe oznacza to m.in. możliwość udziału w licznych wydarzeniach gospodarczych, forach tematycznych i grupach roboczych.
– Rolą CCIFP jest wspieranie polsko-francuskiej współpracy biznesowej na różnych poziomach. Wejście na francuski rynek warto rozpocząć od nawiązania relacji handlowych tutaj w Polsce, z firmami należącymi do naszej organizacji. Jak pokazało nasze ostatnie badanie, w co dziesiątej francuskiej firmie w Polsce, w globalne łańcuchy dostaw włączonych jest ponad połowa polskich dostawców. – mówi Joanna Jaroch-Pszeniczna, Dyrektorka Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej.
One2tribe, utrzymując swój kluczowy biznes oparty na licencjonowaniu platformy Tribeware oraz zwiększaniu zaangażowania pracowników w dużych zespołach, konsekwentnie rozwija swój model biznesowy. Jednym z najnowszych kierunków biznesowych jest oferta skierowana do firm i agencji współpracujących z mikroinfluencerami w ramach kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych.
Spółka opracowała narzędzie do kompleksowej obsługi tego procesu – od konfekcjonowania i wysyłki próbek produktów, poprzez definiowanie zadań promocyjnych dla influencerów, aż po system motywacyjny i nagradzanie ich aktywności. Integralną częścią rozwiązania jest autorski agent AI, który automatycznie analizuje publikowane przez influencerów materiały wideo, audio, graficzne i tekstowe pod kątem zgodności z wytycznymi kampanii, znacząco skracając czas pracy brand managerów – z 1 godziny do zaledwie 40 sekund per wpis. Rozwój tego segmentu stanowi ważny element strategii dywersyfikacji przychodów One2tribe i wzmacniania pozycji spółki na międzynarodowych rynkach.
One2tribe oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i za granicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Spółka jest notowana na NewConnect.