
Sebastian Wojciechowski, CEO PCF Group
Game On istnieje od 2002 roku i specjalizuje się w produkcji motion capture, cinematików oraz audio dla największych firm z branży gier. Studio zatrudnia blisko 30 specjalistów. N a swoim koncie ma współpracę z takimi gigantami jak Elecronics Arts, Sony Interactive Entertainment i Xbox Game Studios.
Game On jest także wieloletnim partnerem studia People Can Fly i odegrało istotną rolę w procesie powstawania gry Outriders, której światowa premiera miała miejsce 1 kwietnia tego roku.
– Akwizycja Game On Creative Inc. to element realizacji naszej strategii rozwoju, którą ogłosiliśmy wchodząc na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Jako nasz zaufany partner, Game On wzmocni nasze kompetencje w zakresie animacji, cinematików i audio przy tworzeniu tytułów AAA oraz w realizacji kilku dużych projektów jednocześnie. Po przejęciu, Game ON nie będzie pracował dla nas na wyłączność – spółka zachowuje swoją niezależność w pracy z innymi podmiotami z branży gier, a Sam Girardin pozostaje jej CEO – komentuje Sebastian Wojciechowski, CEO PCF Group.
– Sam Girardin obejmuje także funkcje prezesa zarządu i studio head w spółce People Can Fly Canada – pointuje Wojciechowski.
– PCF Group to już gracz: firma, która w ostatnich latach niezwykle dynamicznie się rozwija. Dołączenie do People Can Fly to dla nas strategiczny krok, który wesprze nasz rozwój technologiczny oraz wzmocni ofertę produkcji wysokiej jakości treści dla naszych klientów – dodaje Sam Girardin, CEO Game On.
Wraz z nabyciem Game On, People Can Fly powiększyło zespół do ponad 350 osób na całym świecie.
PCF Group jest producentem gier wideo specjalizującym się w grach z gatunku shooter, który współpracuje z wiodącymi, międzynarodowymi wydawcami gier. Grupa PCF prowadzi założone w 2002 roku studio produkcyjne People Can Fly, które jest jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA. Spółka zadebiutowała na GPW w 2020 r.