
(Fot. PCF Group)
Zysk operacyjny wyniósł 6,81 mln zł wobec 8,39 mln zł zysku rok wcześniej.
– Skorygowana EBITDA Grupy w I kw. 2021 r. wzrosła o 6,6 proc. w stosunku do I kw. 2020 r. (z 9,8 mln zł do 10,4 mln zł) – czytamy w prezentacji wynikowej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,87 mln zł w I kw. 2021 r. wobec 25,93 mln zł rok wcześniej.
– Przychody ze sprzedaży w I kw. 2021 r. i I kw. 2020 r. wynosiły odpowiednio: 30,9 mln zł i 25,9 mln zł. Na ten wynik złożyły się:
– przychody z tytułu realizacji umowy ze Square Enix obejmujące kontynuację produkcji oraz dalsze wsparcie deweloperskie gry ‚Outriders’
– przychody z tytułu realizacji umowy ze Square Enix na produkcję ‚Project Gemini’
– przychody z tytułu realizacji umowy z Take-Two Interactive na produkcję ‚Project Dagger’
– przychody z tantiem (większość związana z IP Bulletstorm) – czytamy dalej w prezentacji.
W I kw. 2021 r. przychody z dewelopmentu wzrosły o ok. 20,3% r/r do 27,9 mln zł, podano także.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2021 r. wyniósł 4,42 mln zł wobec 8,97 mln zł zysku rok wcześniej.
PCF Group jest producentem gier wideo specjalizującym się w grach z gatunku shooter, który współpracuje z wiodącymi, międzynarodowymi wydawcami gier. Grupa PCF prowadzi założone w 2002 roku studio produkcyjne People Can Fly, które jest jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA. Spółka zadebiutowała na GPW w 2020 r.