Informacja prasowa, 24 marca 2017 r.
W ramach umowy Pharmena będzie sprzedawać innowacyjne dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry pod marką własną klienta (private label). Nowym partnerem Spółki jest firma z Bangladeszu z siedzibą w Dhaka . W regionie Bliskiego i Dalekiego Wschodu jest znaczącą i cenioną firmą farmaceutyczną. Ponadto to spółka publiczna z rocznymi obrotami na poziomie stu kilkudziesięciu milionów dolarów. Obecnie sprzedaje produkty na ponad 50 rynkach na świecie.
– Nieustannie rozwijamy działalność w ramach dystrybucji dermokosmetyków z kontrahentami zewnętrznymi. Zamierzamy również w kolejnych latach konsekwentnie zwiększać skalę operacji za granicą. Naszym celem strategicznym jest rozbudowa bazy zagranicznych klientów i dywersyfikacja przychodów. Prowadzimy jeszcze kilka rozmów biznesowych. Aktualnie są to rozmowy z krajami UE i Azji – powiedział Konrad Palka, prezes Pharmena.
W ciągu niespełna dwóch lat Pharmenie udało się zbudować solidną bazę zagranicznych klientów. Produkty spółki można znaleźć w takich krajach jak: Korea Południowa, Indie, Tajwan, Kanada, Ukraina oraz Czechy. Ekspansja na nowe rynki zbytu poza granice kraju stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków. Dzięki rosnącej dywersyfikacji sprzedaży Pharmena zmniejsza zależność od poszczególnych partnerów handlowych
i tym samym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej.