rhgxnhrm
Advertisement
PARTNER SERWISU
eionfgqv

PunkPirates wyprodukuje grę VR na rynek chiński

Omawiane walory:

Warszawska spółka specjalizująca się w produkcji i wydawaniu gier VR, podpisała umowę na produkcję gry Escape Room VR: Stories w chińskiej wersji językowej na urządzenia Pico Neo 2. Kurs akcji spółki rośnie dziś o blisko 3 proc.

Punk,Pirates,wyprodukuje,grę,VR,chiny

Fot. Pexels

Zgodnie z umową produkcja gry zostanie wykonana w całości przez PunkPirates. Z kolei Pico Interactive będzie ponosić wszystkie koszty związane z produkcją, wprowadzeniem jej do dystrybucji oraz tłumaczeniem na język chiński. Pico Interactive będzie też odpowiedzialny za marketing i promocję gry na rynkach, na których jest aktywny.

– Zawarcie umowy jest istotnym kamieniem milowym w naszej strategii polegającej na ekspansji na rynki azjatyckie oraz przenoszenia posiadanych gier na nowe urządzenia VR. Dzięki współpracy z Pico Interactive zyskujemy ekspozycję na rynek graczy azjatyckich, głównie chińskich. Gogle Pico Neo 2 są urządzeniem samodzielnym, wygodnym w użyciu, bo nie wymagają podpięcia pod PC, ponadto samodzielne gogle stanowią około połowę obecnie sprzedawanych urządzeń VR, więc dostrzegamy tu spory potencjał monetyzacyjny – powiedział Leszek Krajewski, członek zarządu PunkPirates.

Escape Room VR: Stories to gra logiczna korzystająca z popularnej formy rozrywki, polegającej na wydostaniu się z zamkniętego pomieszczenia. Gra obecnie jest dostępna na Oculus Rift, HTC Vive oraz Windows Mixed Reality. W najbliższym czasie zostanie udostępniona również posiadaczom urządzeń Valve Index oraz Oculus Quest. Dotychczasowa sprzedaż serii gier “Escape Room VR” w lipcu b.r. przekroczyła 90 tys. sztuk.

Gra zostanie wydana w terminie do dnia 15 października 2020 roku.

Pico Interactive jest producentem samodzielnych urządzeń VR skierowanych głównie dla użytkowników na rynku azjatyckim, głównie chińskim. Samodzielne urządzenia VR w 2019 r. wg szacunków Statista stanowiły ok. 50 proc. globalnego wolumenu sprzedaży wszystkich urządzeń VR i były najpopularniejszą na świecie platformą sprzętową tego typu.

PunkPirates specjalizuje się w produkcji i wydawaniu gier Virtual Reality. Spółka ma w obecnym planie pięć tytułów, które planuje wydać do końca I kwartału 2021 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • PunkPirates zmienia nazwę i branżę

    Spółka będąca do niedawna producentem gier zmienia nazwę i szykuje się do rozpoczęcia działalności jako wytwórca prądu pochodzącego z odnawialnych źródeł energii (OZE). Jak deklaruje, w I i II kw. br. zawarte zostaną pierwsze umowy z podmiotami sprzedającymi projekty fotowoltaiczne, generalnymi wykonawcami farm fotowoltaicznych i inwestorami współfinansującymi realizację projektów.

  • PunkPirates wejdzie do sektora Energy Tech, rozważa sprzedaż aktywów zw. z gamingiem

    W wyniku przeglądu opcji strategicznych PUNKPIRATes postanowił zaproponować akcjonariuszom zmianę przedmiotu działalności na sektor Energy Tech, tj. na działalność związaną m.in. z wytwarzaniem energii ze zrównoważonych i odnawialnych źródeł, podała spółka. W związku z tym PUNKPIRATes planuje zmianę nazwy oraz rozważa sprzedaż wszystkich posiadanych gier oraz gier w budowie, jak również akcji w posiadanych spółkach Raion Games oraz Games 4Experience.

  • PunkPirates wyda grę Beast: The Descent w III kwartale 2022 roku

    Notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych spółka zajmująca się tworzeniem gier VR zawarła umowę wydawniczą z Games 4Experience na wydanie gry Beast: The Descent na platformy  Steam, Oculus Store oraz Oculus Quest Store. Przewidywana data wydania gry to III kwartał 2022 roku. Budżet produkcji opiewa na 1,5 mln zł.

  • PunkPirates SA aktualizuje plan wydawniczy i prowadzi rozmowy z partnerami wydawniczymi

    Notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych spółka zajmująca się tworzeniem gier VR chce w kolejnym roku wydać dwa tytuły – POW POW: Dye it up! w pierwszej połowie 2022 roku i Death Manager. Spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami wydawniczymi pierwszego tytułu. Kampania marketingowa POW POW rozpoczęła się w październiku br.

  • PunkPirates SA stawia na produkcje VR o budżecie ok. 1 mln zł i przedstawia wyniki

    Ponad 0,55 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w pierwszym półroczu br. spółka PUNKPIRATes. W raportowanym okresie firma odnotowała prawie 0,14 mln zł zysku netto.  PUNKPIRATes konsekwentnie rozwijała strukturę i zakres kompetencji. Wynikiem podjętych w ostatnich miesiącach działań jest m.in. powstanie firmy Games 4Experience, rozpoczęcie etapu produkcji gry Community Paintball VR, a także dołączenie do Blockchain Game Alliance. W najbliższym kwartale PUNKPIRATes chce poszerzać zakres działalności poprzez rozwój RAION Games.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat