Decyzja o przedłużeniu jest podyktowana trwającymi rozmowami z potencjalnymi inwestorami. Inwestorzy łącznie mogą kupić do 2 592 400 akcji nowej emisji serii B. Cena emisyjna, po której są składane zapisy wynosi 1 zł. Wartość całej oferty wynosi do 2,6 mln zł. Inwestorzy mogą składać zapisy do 7 listopada. Do 14 listopada br. planowany jest przydział oferowanych akcji.
– Po przeprowadzonych rozmowach z inwestorami jesteśmy zadowoleni z odbioru naszej spółki. Natomiast ze względu na zainteresowanie i trwające rozmowy z potencjalnymi akcjonariuszami postanowiliśmy przedłużyć zapisy do 7 listopada. Ta emisja to dla nas to kamień milowy w rozwoju oraz jeszcze większe uwiarygodnienie w oczach wszystkich interesariuszy – powiedział Dariusz Zaremba, prezes zarządu Sales Intelligence SA.
Środki pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone na wzrost skalowania biznesu w grupie docelowej klientów potrzebujących efektywnych rozwiązań e-commerce marketingu. To m.in. realizacja nowego projektu Brand360.
Sales Intelligence to spółka, działająca na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce w obszarze performance marketingu i marketingu. Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce, korzystających z usług Spółki. Sales Intelligence tworzy i rozwija m.in. własną sieć reklamową oraz porównywarkę cen Nokaut.pl. Współpracuje z 2 000 sklepów internetowych oraz 400 wydawcami. Spółka posiada wiele przewag konkurencyjnych, które zapewniają jej stabilną pozycję w branży e-commerce.
Spółka w memorandum informacyjnym opublikowała również prognozy finansowe. Przychody ze sprzedaży w 2020 r. maja wynieść 22 230 tys. zł, a wynik EBITDA 8 370 tys. zł. Oznacza to, że planowana marża EBITDA w 2020 r. wyniesie 37 proc. Takie wzrosty będą możliwe dzięki skupieniu się na wzroście efektywności i zachowaniu dyscypliny kosztowej. Do realizacji tych celów Spółka wykorzysta bazę aktualnych klientów oraz zaoferuje nowe wysokomarżowe produkty, dzięki którym będzie zwiększała swój udział w rynku produktów e-commerce marketing. Sales Intelligence chce również rozwinąć nowe kanały pozyskiwania przychodów.
Informacja prasowa, 27 października 2017 r.