
(Fot. Starward Industries)
Na ten moment gracze, inwestorzy i fani powieści polskiego pisarza czekali od dawna. Zapowiadały go działania komunikacyjne prowadzone przez ostatni miesiąc na stronie internetowej InvincibleTheGame.com. Poza celebracją urodzin Stanisława Lema i kosmicznych osiągnięć ludzkości trwało na niej tajemnicze odliczanie do enigmatycznej transmisji. Gracze wchodząc na stronę mogli systematycznie odsłaniać kolejne punkty w międzygwiezdnej podróży statkiem z Ziemi do planety Regis III, na której rozgrywa się akcja gry “The Invincible”.
– Gdy pierwszy raz pokazywaliśmy naszą grę światu, ujawniliśmy jeden z kilku filarów naszej gry – pokazaliśmy nasze autorskie podejście do retro-futurystycznego, kosmicznego stylu graficznego, które uznaliśmy za odpowiednie dla historii, którą opowiadamy. Odbiór był jednoznacznie pozytywny i szeroki. Teraz jesteśmy po drugim, bardzo ważnym kroku w ujawnianiu informacji na temat naszej gry – pokazaliśmy jedną z bardzo istotnych scen fabularnych w grze, nietypowe spotkanie bohaterów. W tej krótkiej scenie mamy możliwość posłuchania dialogów postaci, poczucia ich relacji, dynamiki, mamy możliwość zobaczyć filmowe podejście do ruchu i kadrów obecne w całym przebiegu gry a także pokazaliśmy sam świat w ruchu – komentuje Marek Markuszewski, prezes Starward Industries.
Poza premierą zwiastuna nastąpiła też zmiana wyglądu strony InvincibleTheGame.com. Poza informacjami o samej grze, przeczytać możemy na niej także fragment narracji, utrzymanej w komiksowej estetyce, której akcja dzieje się już na planecie Regis III.
– Publikacja teasera nie trailera na tym etapie była celowym zabiegiem marketingowym. Od samego początku założyliśmy, że nasze działania promujące The Invincible będą takie jak i sama gra – intrygujące, wyróżniające się, stopniujące napięcie i przede wszystkim wciągające graczy, influencerów, media w grę… ze światem naszej gry “The Invincible”. Dzisiejszy reveal był dla nas ważnym krokiem, którym weszliśmy w nowy odważny rozdział działań, ale też znakomitą okazją by poznać lepiej naszych fanów, których systematycznie przybywa i którzy udzielają się na naszych mediach społecznościowych komentując materiały z gry – wyjaśnia Maciej Dobrowolski, szef marketingu Starward Industries.
The Invincible to retro-futurystyczna gra przygodowa z elementami thrillera utrzymana w estetyce atompunka, której akcja dzieje się na odległej, pozornie wymarłej planecie. Na gracza poza tajemnicą, skrywaną na Regis III, czekają też trudne decyzje, zwroty akcji i emocjonalne napięcia. Twórcy określają swoją grę jako opowieść o ludzkości przez pryzmat człowieka postawionego twarzą w twarz z dzikością i obcością kosmosu. Spółka pracuje nad tym tytułem od 2018 roku, a wydanie gry na PC i konsole nowej generacji planuje w 2022 roku.
Starward Industries to notowana na NewConnect spółka akcyjna specjalizująca się w produkcji gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Krakowskie studio pod wodzą Marka Markuszewskiego, wcześniej starszego producenta w CD Projekt Red, liczy 28 osób legitymujących się z dużym doświadczeniem zdobywanym w wiodących polskich firmach. Akcjonariuszami spółki, oprócz kluczowych pracowników, są polscy inwestorzy indywidualni z sektora gamingu oraz dwie międzynarodowe instytucje, w tym Acion Partners należący do amerykańskiego funduszu KKR.