
(Fot. GPW)
18 kwietnia odbyło się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Starward Industries, podczas którego przegłosowano m.in. kwestię przeniesienia notowań akcji z NewConnect na rynek główny GPW.
– W tym momencie możemy oficjalnie potwierdzić, że w dniu wczorajszym mając upoważnienie akcjonariuszy, Zarząd spółki złożył w Komisji Nadzoru Finansowego prospekt, który po zatwierdzeniu pozwoli nam na przeniesienie notowań spółki z rynku NewConnect na rynek regulowany Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Złożony prospekt nie przewiduje emisji akcji, ani oferty obecnych akcjonariuszy przy okazji przenosin. Natomiast ze względów regulacyjnych o przebiegu postępowania prospektowego będziemy w przyszłości informować w sposób bardzo powściągliwy – zaznaczył Michał Pietrzkiewicz, członek zarządu odpowiedzialny za finanse i relacje inwestorskie.
W trakcie wtorkowego walnego zgromadzenia akcjonariusze potwierdzili również wcześniejsze zmiany w składzie Rady Nadzorczej przeprowadzone w drodze kooptacji, które pozwolą ze składu Rady wyłonić Komitet Audytu, czyli obligatoryjne ciało w przypadku spółek notowanych na rynku głównym.
– Cieszy nas, że po ogłoszeniu życiorysów nowych członków Rady komentatorzy nie mieli wątpliwości, że nowi członkowie Rady nie są osobami przypadkowymi. Przy okazji walnego powitaliśmy w składzie Rady osobę, której kandydaturę zgłosił nasz branżowy akcjonariusz, tj. 11 bit studios S.A. i która znalazła uznanie pozostałych akcjonariuszy. Cieszymy się na współpracę z Pawłem Wilkosem i liczymy, że mocno skorzystamy na jego kilkunastoletnim doświadczeniu w gamedevie i obecności w Radzie. Jednocześnie, serdecznie dziękujemy ustępującym członkom Rady Nadzorczej za ostatnie miesiące i lata współpracy. Nie mamy wątpliwości, że praca Wojciecha, Michała, Marty i Marcina stanowiła bardzo istotny wkład w rozwój spółki – powiedział Marek Markuszewski, prezes zarządu.
Jednocześnie zespół Starward Industries intensywnie pracuje nad developmentem gry. Twórcy chcą doprowadzić The Invincible do stanu, który spełni ich ambicje, sprosta oczekiwaniom graczy i jednocześnie pozwoli w bardzo krótkiej perspektywie czasu ogłosić dokładny termin premiery gry.
– Równolegle kontynuujemy kampanię marketingową The Invincible. W lutym ogłosiliśmy hasło promujące tytuł w kolejnych materiałach: „Nie wszystko i nie wszędzie jest dla nas” („Not Everything Everywhere Is For Us”), by w kwietniu w trakcie GDC za zamkniętymi drzwiami pokazać mediom branżowym niepublikowany dotąd fragment gry. W tym momencie intensywnie przygotowujemy się do kolejnej części kampanii, w którą zaangażowani zostaną influencerzy – zdradził Maciej Dobrowolski, członek zarządu odpowiedzialny za marketing.
Kilka dni temu Starward Industries wspólnie z wydawcą ogłosił, że niedługo po udostępnieniu materiałów influencerom demo The Invincible trafi w ręce graczy w trakcie LudoNarraCon, największego festiwalu gier fabularnych z featuringiem na Steamie. Wydarzenie odbędzie się w dniach 4-8 maja 2023 r.
Starward Industries to krakowski producent gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Studio w sierpniu 2020 r. zadebiutowało na rynku NewConnect. Spółka pod wodzą Marka Markuszewskiego, wcześniej starszego producenta w CD Projekt RED, pracuje nad debiutancką produkcją opartą na powieści Stanisława Lema pt. Niezwyciężony.