
Fot. Nintendo
– Cieszę się, że QubicGames wystarczyły cztery miesiące, by dostosować Eroblast do specyfiki Nintendo Switch. Wierzmy, że tytuł może zyskać dużą popularność wśród użytkowników japońskiej konsoli. QubicGames ma plan promocyjny, uwzględniający różne formaty mediowe. Efekty tych działań i skalę sukcesu Eroblast – Waifu Daiting Sim będziemy mogli ocenić pod koniec wakacji – podkreśla Piotr Gamracy, prezes Vivid Games.
– Eroblast – Waifu Daiting Sim jest dla nas najważniejszą premierą lipca. Będzie tytułem flagowym akcji promocyjnych zaplanowanych na wakacje. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie premiera powinna mieć miejsce w połowie miesiąca, zarówno dla użytkowników z USA jak i z Europy. Poza wykorzystaniem naszych kanałów społecznościowych i newslettera, chcemy w promocję zaangażować także popularnych YouTube’erów” – mówi Jakub Pieczykolan, Prezes QubicGames. “Przygotowany przez nas port oferuje graczom 13 postaci dziewczyn oraz ponad 70 zdjęć do odblokowania. Dodatkowo na każdego gracza czeka ponad 200 poziomów typu match-3. Liczymy na sukces komercyjny i wizerunkowy tej premiery – dodaje Jakub Pieczykolan.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.