bzzenkcm
Advertisement
PARTNER SERWISU
nbnorvyj

Text udostępnił LiveChat zintegrowany z platformą Webflow

Omawiane walory:

Integracja LiveChat z platformą Webflow jest już dostępna dla klientów obu firm. To efekt współpracy Text, do którego należą takie produkty jak LiveChat, ChatBot i HelpDesk z Webflow - twórcą platformy, która umożliwia bezkodowe tworzenie stron internetowych a z której korzysta obecnie ok. 3,5 mln użytkowników.

text, livechat, akcje, webflow, integracja,

(Fot. Spółka)

Użytkownicy platformy Webflow mogą już, w bardzo prosty sposób, korzystać z LiveChat jako nowego kanału komunikacji. Jest to możliwe zarówno z poziomu Text Marketplace jak i Webflow Apps.

– Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania aplikacji LiveChat w marketplace Webflow. Firmy znajdują się pod coraz większą presją oferowania wsparcia i zaangażowania w czasie rzeczywistym, i wierzymy, że ta płynna integracja między Webflow i LiveChat pomoże kolejnym firmom spotykać się z klientami tam, gdzie się oni znajdują – powiedział Dan Brown, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego w Webflow.

– Jesteśmy dumni, że LiveChat został pierwszym produktem ze swojej kategorii bezpośrednio zintegrowanym z Webflow i dostępnym na platformie Webflow Apps. Tworzymy w ten sposób znaczącą wartość dodaną dla użytkowników, którym praktycznie jedno kliknięcie pozwoli otworzyć nowy kanał komunikacji, a w efekcie skuteczniej monetyzować swój biznes online i poprawiać satysfakcję swoich klientów – zaznaczył Szymon Klimczak, Chief Growth Officer w Text.

➡ #RacjonalneInwestowanie: jak inwestować, a nie uprawiać hazard? ➡ Sprawdź co radzą eksperci z różnych środowisk związanych z rynkiem!

Natywna integracja LiveChat z Webflow umożliwia użytkownikom tej platformy na błyskawiczne i bardzo proste dodanie nowego kanału komunikacji ze swoimi klientami. Dzięki niej strony internetowe zbudowane w Webflow mogą teraz oferować interaktywne i natychmiastowe wsparcie klienta za pośrednictwem LiveChat. To z kolei prowadzi do zwiększenia zaangażowania użytkowników i budowania silniejszych relacji z klientami.

Niezwykle ważne jest to, że sam LiveChat, dzięki około dwustu integracjom może współpracować z wieloma kluczowymi rozwiązaniami dla firm. Umożliwia też zebranie w jednym miejscu komunikację z wielu kanałów, a także późniejszą analizę zebranych informacji.

Kombinacja danych LiveChat i Webflow umożliwia zaawansowane analizy i raportowanie. Użytkownicy mogą teraz monitorować efektywność komunikacji online w kontekście zachowań użytkowników na stronie, co pozwala na bardziej precyzyjne dostosowanie strategii obsługi klienta.

Text (d. LiveChat Software) działa na rynku usług customer service i jest jednym z liderów globalnego rynku rozwiązań typu live chat. Jego produkt Livechat wspiera firmy w zakresie obsługi klienta, wsparcia sprzedaży online i generacji leadów. Inne produkty spółki to ChatBot, HelpDesk, KnowledgeBase i OpenWidget.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Przerwa w korekcie na GPW, w grze CCC, KGHM, Text i Medinice

    Pierwsza we wrześniu sesja na GPW rozpoczęła się od odreagowania 3-dniowych spadków, które w piątek cofnęły indeks WIG20 do poziomów z końca czerwca. Nie zmienia to jednak podażowego spojrzenia na polski i globalny rynek akcji, stąd pomimo optymistycznego startu miesiąca, wrzesień raczej przyniesie kontynuację spadkowej korekty.

  • Duża korekta na GPW stała się faktem, w grze CD Projekt, Text i Voxel

    Giełda w Warszawie przerywa serię 8. kolejnych wzrostowych miesięcy. Obserwując ostatnie zachowanie rodzimego rynku raczej nikt nie może mieć wątpliwości, że mamy początek nieco większej i głębszej spadkowej korekty. To nie jest jeszcze koniec hossy, ale na powrót wzrostów prawdopodobnie przyjdzie nam nieco dłużej poczekać.

  • Text ze spadkiem zysków w I kwartale. Spółka inwestuje w rozwój Text App

    Grupa TEXT (dawniej LiveChat Software) wypracowała w I kwartale roku obrotowego 2025/2026 31,02 mln zł zysku netto, co oznacza spadek o 29 proc. rok do roku. Przychody również nieznacznie się obniżyły. Spółka poniosła istotne koszty związane z rozwojem nowych produktów, w tym rozwiązania TEXT App.

  • Grupa Text wypracowała 41,3 mln zł zysku netto w III kw. r.obr. 2024/25

    Grupa TEXT po trzech kwartałach roku finansowego 2024/25 zanotowała narastająco 265,2 mln zł przychodów i 127,6 mln zł zysku netto. Oznacza to odpowiednio wzrost o 5,2 proc. i spadek o 0,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. W stosunku do poprzedniego roku spółka znacząco zwiększyła wydatki na infrastrukturę cloud.

  • Nowe krótkie pozycje na PKO BP, Orlenie, Pepco i Allegro

    W rejestrze krótkich pozycji KNF pojawiły się nowe wpisy przy PKO BP, Orlenie, Pepco i Allegro. W sumie zagraniczne fundusze mają już 21 krótkich pozycji na co najmniej 0,5 proc. kapitału zakładowego.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat