
(Fot. Spółka)
Użytkownicy platformy Webflow mogą już, w bardzo prosty sposób, korzystać z LiveChat jako nowego kanału komunikacji. Jest to możliwe zarówno z poziomu Text Marketplace jak i Webflow Apps.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania aplikacji LiveChat w marketplace Webflow. Firmy znajdują się pod coraz większą presją oferowania wsparcia i zaangażowania w czasie rzeczywistym, i wierzymy, że ta płynna integracja między Webflow i LiveChat pomoże kolejnym firmom spotykać się z klientami tam, gdzie się oni znajdują – powiedział Dan Brown, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego w Webflow.
– Jesteśmy dumni, że LiveChat został pierwszym produktem ze swojej kategorii bezpośrednio zintegrowanym z Webflow i dostępnym na platformie Webflow Apps. Tworzymy w ten sposób znaczącą wartość dodaną dla użytkowników, którym praktycznie jedno kliknięcie pozwoli otworzyć nowy kanał komunikacji, a w efekcie skuteczniej monetyzować swój biznes online i poprawiać satysfakcję swoich klientów – zaznaczył Szymon Klimczak, Chief Growth Officer w Text.
Natywna integracja LiveChat z Webflow umożliwia użytkownikom tej platformy na błyskawiczne i bardzo proste dodanie nowego kanału komunikacji ze swoimi klientami. Dzięki niej strony internetowe zbudowane w Webflow mogą teraz oferować interaktywne i natychmiastowe wsparcie klienta za pośrednictwem LiveChat. To z kolei prowadzi do zwiększenia zaangażowania użytkowników i budowania silniejszych relacji z klientami.
Niezwykle ważne jest to, że sam LiveChat, dzięki około dwustu integracjom może współpracować z wieloma kluczowymi rozwiązaniami dla firm. Umożliwia też zebranie w jednym miejscu komunikację z wielu kanałów, a także późniejszą analizę zebranych informacji.
Kombinacja danych LiveChat i Webflow umożliwia zaawansowane analizy i raportowanie. Użytkownicy mogą teraz monitorować efektywność komunikacji online w kontekście zachowań użytkowników na stronie, co pozwala na bardziej precyzyjne dostosowanie strategii obsługi klienta.
Text (d. LiveChat Software) działa na rynku usług customer service i jest jednym z liderów globalnego rynku rozwiązań typu live chat. Jego produkt Livechat wspiera firmy w zakresie obsługi klienta, wsparcia sprzedaży online i generacji leadów. Inne produkty spółki to ChatBot, HelpDesk, KnowledgeBase i OpenWidget.