
Fot. materiały prasowe
– My.Games to międzynarodowa marka gier i wiodąca firma zajmująca się rozrywką online. My.Games obejmuje 12 biur regionalnych w Rosji, Europie i Stanach Zjednoczonych, ponad 1.800 pracowników i 13 studiów deweloperskich. My.Games tworzy tytuły na komputery PC, konsole i urządzenia mobilne. Firma prowadzi ponad 60 projektów, z ponad 150 tytułami w swoim portfolio, w tym War Robots, Hustle Castle, Left to Survive, Skyforge, Legend: Legacy of the Dragons i Allods Online. Oferta My.Games obejmuje znane tytuły, takie jak Warface, ArcheAge, Perfect World, Revelation Online, Conqueror’s Blade, Lost Ark i inne – czytamy w komunikacie.
Jak podała spółka, Mail.ru Group z siedzibą w Moskwie jest największym rosyjskim serwisem darmowej poczty elektronicznej i jednocześnie spółką publiczną notowaną na London Stock Exchange, w którą zaangażowanych kapitałowo są takie podmioty, jak Alibaba, Tencent, MFT czy Prosus. My.com działa pod takimi markami, jak My.Games, MyMail, MyChat, Maps.Me, myTarget czy myWidget.
Spółka poinformuje o kolejnych zdarzeniach związanych z rozpoczęciem współpracy z My.com B.V., w tym w szczególności o zawarciu ostatecznej umowy w sprawie rozwoju marki WW3 i o jej istotnych warunkach.
Wcześniej spółka podała, że podpisanie i realizacja kontraktu będzie mieć znaczny wpływ na wyniki finansowe emitenta za bieżący rok, jak i kolejne lata.
The Farm 51 specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych gier akcji. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.