
(Fot. materiały prasowe)
W ubiegłym tygodniu Space Pioneer zadebiutował w sklepie Google Play oraz Samsung Galaxy Apps. Podobnie jak w przypadku premiery iOS (w tydzień ponad 400 tys. pobrań) tytuł znalazł się w czołówce najchętniej pobieranych gier akcji oraz zebrał przychylne oceny graczy. Do tej pory najbardziej dochodowymi krajami są kluczowe rynki mobilne: USA, Chiny, Japonia, Wielka Brytania oraz Korea Południowa.
W najbliższych miesiącach Vivid Games do gry planuje wprowadzić szereg nowości, m.in. nowe tryby gry, personalizację pancerza, broni i robota, system osiągnięć, przeciwników z nowymi mechanikami rozgrywki oraz budynki rozbudowujące funkcjonalności kosmicznej bazy. Pierwsza aktualizacja trafi do sklepu za niespełna 3 tygodnie.
– Milion pobrań w okresie premierowym to dobry wynik. Gracze chętnie angażują się w rozgrywkę pozostawiając bardzo wysokie oceny. Nie jesteśmy jeszcze w pełni zadowoleni z monetyzacji mikropłatności, gra ma jednak solidne podstawy, które za pośrednictwem nadchodzących aktualizacji umożliwią dalszy systematyczny wzrost metryk. – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Kolejna gra Vivid Games – bijatyka Mayhem Combat – zadebiutuje 28 czerwca w Apple App Store, a 13 lipca w Google Play. W sierpniu do portfolio dołączą pozyskane w ramach programu wydawniczego futurystyczne wyścigi Gravity Rider.