
Fot. Pexels
– W związku z zakończeniem pierwszego etapu prac koncepcyjnych chcemy zdradzić kilka szczegółów nowego projektu. Tytuł nie tylko wykorzysta przetestowane w Real Boxing 2 mechanizmy, ale przede wszystkim istotnie je rozwinie. Zdecydowaliśmy się postawić na karate jako temat przewodni. Pozostaniemy w uniwersum sztuk walki, ale jednocześnie unikniemy kanibalizacji Real Boxing 2. Otworzymy się też zarówno na nowych użytkowników, jak i możliwe do zaimplementowania IP. Mamy prototyp, który zespół developerski zaczął już rozwijać. Pracujemy nad tytułem, także od strony biznesowej i marketingowej. Weryfikujemy niestandardowe kanały promocji i możliwości implementacji w grze znanych IP – mówi Piotr Gamracy, członek zarządu Vivid Games.
Spółka zapowiada, że do czasu soft launchu gry będzie przekazywała publicznie tylko najbardziej istotne informacje dotyczące nowego tytułu.
– Chcemy uniknąć szumu informacyjnego i w kolejnych miesiącach, do pierwszego SL, będziemy przekazywać tylko najbardziej istotne i potwierdzone kwestie związane z nową grą. Tytuł znajduje się obecnie we wczesnej fazie rozwoju, więc wiele aspektów koncepcyjnych czy technicznych może jeszcze ulec zmianie. Podsumowanie najważniejszych informacji zamieścimy w raportach okresowych. Naszym celem jest stworzenie dużego wysokiej klasy tytułu, którego potencjał komercyjny w pełni wykorzystamy – dodaje Piotr Gamracy.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.