
Vivid Games miał 1,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w marcu 2024 r. (Fot. Vivid Games)
Spółka przesunęła termin rozpoczęcia fazy soft-launch Real Boxing 3.
– Real Boxing 3 funkcjonuje już jako wewnętrzny, grywalny prototyp, jednak chcemy by wersja skierowana do fazy soft-launch pozwoliła zweryfikować jak najwięcej funkcjonalności, co zapewni wyższą opłacalność całego procesu. Stąd przesunięcie terminu startu z marca na kwiecień. Dla procesu produkcyjnego nie jest to duża różnica, dla jakości danych, które będziemy zbierać może okazać się istotne – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. – Równolegle weryfikujemy możliwości pozyskania kolejnych partnerów. Współpraca z BoomBit przy tworzeniu Boxing Ring, Clash of Warriors pokazała, że potrafimy współpracować efektywnie, korzystając z posiadanych już wiedzy i assetów – dodaje prezes.
Mimo zaawansowanych prac nad rozwojem Real Boxing 3, Spółka nie porzuca drugiej części
bokserskiej sagi.
– Nieustannie pracujemy nad rozwojem i modernizacją monetyzacji w Real Boxing 2. W skutek podjętych działań istotnie poprawiliśmy balans. Od kilku tygodni obserwujemy trend, który wskazuje na rosnący udział zakupów przez użytkowników twardej waluty w całości jej dystrybucji. W trakcie realizacji są kolejne działania optymalizacyjne, które powinny przynieść pozytywne rezultaty- podkreśla Bartosz Biniecki, Game Director marki Real Boxing.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.