
Vivid Games podsumował dane za luty i zapowiedział nową strategię (Fot. Vivid Games)
– Mimo trudnej sytuacji na rynku gier i UA nasz wynik za luty pokrywa się z wcześniejszymi założeniami. Skupiamy się obecnie na kluczowych pozycjach z naszego portfolio i to je rozwijamy. Mam wizję miejsca, w którym Spółka powinna znaleźć się za rok i za 5 lat. Ambitny plan weryfikujemy obecnie z możliwościami i sytuacją na rynku mobilnym. Jeszcze w marcu pojawię się na największej na świecie konferencji poświęconej branży gier – GDC w San Francisco, gdzie skonfrontuje swoje koncepcje z ekspertami z różnych dziedzin. Planuję też pogłębić relacje, z kluczowymi dla przyszłości Vivid Games partnerami. Nowa strategia powinna być gotowa, by podzielić się nią ze światem w ciągu kilku tygodni po powrocie z USA – podkreśla Piotr Gamracy, prezes Vivid Games S.A.
Eroblast i Real Boxing 2 pozostają siłą napędową bydgoskiego studia. Także w lutym wygenerowały zdecydowaną większość przychodu spółki.
– Nowy tytuł z segmentu blast – LoveNest, który trafił do globalnych testów w ostatnich dniach stycznia, potrzebuje czasu, by zbudować społeczność zaangażowanych użytkowników, którym zaoferuje content zbliżony w swojej różnorodności do oferty Eroblast. Również Knighs Fight 2 wraca do formy stopniowo, jednak wysokość generowanych przychodów pokrywa się z założeniami – dodaje Gamracy.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.