
Vivid Games tworzy kolejną innowacyjną technologię (Fot. Vivid Games)
Spółka zawarła dziś z NCBiR umowę o dofinansowanie projektu, pt. “Prototyp platformy do automatyzacji generowania, rozgrywania i wyznaczania stopnia trudności poziomów blast, oparty o AI i Machine Learning” w ramach programu Szybka Ścieżka.
– Naszą podstawową działalnością pozostaje tworzenie świetnych gier. Kiedy jednak mamy możliwość, równolegle, zbudować coś co przyspieszy nasz rozwój – korzystamy. W grudniu otrzymaliśmy informację o dofinansowaniu projektu technologicznego w ramach Szybkiej Ścieżki, w tym tygodniu sfinalizowaliśmy umowę. Do stworzenia platformy wykorzystamy zdobyte w ostatnich latach doświadczenie – zarówno w zakresie gier segmentu blast, jak i machine learningu czy sztucznej inteligencji. Wierzę, że technologia, którą tworzymy zdecydowanie przyspieszy rozwój Eroblast i kolejnych gier segmentu blast. W planach mamy także jej komercjalizację w formie licencji dla innych producentów gier – podkreśla Piotr Gamracy, członek zarządu Vivid Games.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.