
Vivid Games wygenerował ponad 7,6 mln zł przychodu
Real Boxing 2 otrzymał w ostatnich tygodniach kilka następujących po sobie globalnych wyróżnień w kanałach sprzedaży, co dowodzi rosnącego potencjału gry w oczach Apple App Store i Google Play.
– Real Boxing 2 jest obecnie w fazie szerokiego eksplorowania kolejnych możliwości zwiększania zarówno zasięgu jak i dochodowości. Z jednej strony stale inwestujemy w angażujące kampanie live-ops i rozbudowę gry. Z drugiej znajdujemy nowe kanały jak TikTok, dzięki którym społeczność użytkowników stale rośnie. Jednym z celów na II kwartał jest odświeżenie animacji wewnątrz gry. Chcemy, by rozgrywka na naszym ringu dostarczała graczom jeszcze więcej wrażeń – podkreśla Bartosz Biniecki, product owner Real Boxing 2.
– Dzięki wyróżnieniom w kanałach sprzedaży istotnie zwiększyliśmy dzienną liczbę aktywnych użytkowników (DAU). W samym marcu gra została pobrana blisko 1,2 mln razy, z czego aż ~530 tys. to użytkownicy organiczni, czyli tacy, którzy nie wymagają nakładów na user acquisition. ARPU jest nieco niższe niż w styczniu czy lutym i wynosi dla kluczowych rynków 1,09 USD, jednak jest to standardowe odchylenie w sytuacji dużej liczby użytkowników organicznych. Przeanalizowaliśmy ARPU dla ruchu nabytego w ramach UA i tutaj nie widzimy istotnych odchyleń, wobec poprzednich miesięcy – tłumaczy Bartosz Biniecki.
Poza Real Boxing 2 spółka może też pochwalić się coraz wyższymi przychodami Eroblast.
– Eroblast jest specyficzną grą. W związku z tematyką nie może liczyć na wyróżnienia kanałów sprzedaży. Nasz zespół jednak konsekwentnie realizuje przyjętą strategię i od podstaw buduje bardzo zaangażowaną społeczność graczy. Przychody w marcu wzrosły o niemal 40 proc. wobec lutego i wyniosły prawie 100 tys. USD. W ubiegły poniedziałek (04.04.) uruchomiliśmy pierwszą kampanię live-ops, a kolejne będą wypuszczane w tygodniowych odstępach. Zakładamy, że to również pozytywnie przełoży się na przychody – podkreśla Łukasz Kamiński, product owner Eroblast.
Poza powyższymi spółka pracuje nad rozbudową portfolio. W marcu ogłosiła, że leitmotivem nowego, nawiązującego do Real Boxing 2, tytułu będzie świat walk karate. 8 kwietnia do dystrybucji na Nintendo Switch trafiła też kolejna gra z segmentu casual – Calm Colors.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.