
Vivid Games wypracował 1,13 mln zł przychodów ze sprzedaży w czerwcu 2024 r. (Fot. Vivid Games)
– Proces przeglądu opcji strategicznych i rozmowy z potencjalnymi partnerami są moimi priorytetami na najbliższe tygodnie. Czynimy postępy w rozmowach, jednak okres urlopowy może wydłużyć przegląd opcji do końca wakacji. W związku ze zwiększeniem mojego zaangażowania kapitałowego w spółce, zainteresowanie niektórych podmiotów ofertą Vivid Games istotnie wzrosło. Jestem optymistycznie nastawiony – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
– Jeśli chodzi o performance naszego portfolio pozostajemy skupieni na wzmocnieniu Real Boxing 2 i rozwoju Real Boxing 3. Przychody z Real Boxing 2 utrzymują się w ostatnich miesiącach na stabilnym poziomie. Zespół pracuje nad rozwojem live-ops i monetyzacji, co przekłada się na procentowy wzrost przychodów z mikropłatności wobec wpływów z reklam – dodaje prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.