
Vivid Games wypracował w czerwcu 1,6 mln zł przychodu ze sprzedaży
W ostatnich tygodniach spółka dokonała spłaty przedostatniej raty układowej oraz zawarła istotną dla realizowanej strategii umowę na nową grę z BoomBit. Ogłoszono też premierę portu Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do graczy już 14 lipca.
– Wyniki za czerwiec są zgodne z naszymi przewidywaniami. Dostrzegamy sezonowe pogorszenie efektywności UA. Już w czerwcu dało się też odczuć spadek stawek reklamowych, co wpłynęło negatywnie na efektywność monetyzacji reklamowej. Przewidujemy, że trend powinien odwrócić się po wakacjach, jednak zespoły projektowe stawiają teraz na implementację mechanizmów, które pozwolą zwiększyć dochodowość monetyzacji z mikropłatności w kolejnych miesiącach – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
– Równolegle pracujemy nad rozwojem nowych gier i poszukujemy kolejnych partnerów. Obok Real Boxing 3, zaczynamy pracować nad Easy Boxing, którego wydaniem i promocją zajmie się BoomBit. Pod koniec wakacji powinniśmy też wiedzieć jak duży sukces komercyjny osiągnął port Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do sprzedaży w USA i Europie już 14 lipca – dodaje prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.