
Vivid Games wypracował w styczniu 1,32 mln zł przychodów (Fot. Vivid Games)
– Styczeń był trudnym miesiącem dla Real Boxing 2. Musieliśmy zaadresować w grze zmiany wynikające z nowych przepisów dotyczących prywatności użytkowników. Wpłynęło to negatywnie m.in. na kampanie UA oraz kosztowało nas wiele wysiłku i czasu. Było jednak niezbędne dla zachowania zgodności z nowymi regulacjami. Dokonaliśmy także analizy naszych wewnętrznych procesów, w szczególności współpracy na linii produkt, business inteligence i UA. Jest wiele miejsc, które możemy ulepszyć, dlatego zdecydowaliśmy się na dokonanie głębokich zmian w organizacji pracy, by wspierać funkcjonowanie i rozwój zarówno obecnego jak i, przede wszystkim, przyszłego portfolio. W ostatnim kwartale 2023 pozyskaliśmy osobę, która pokieruje obszarem business inteligence i zadba o właściwy przepływ informacji pomiędzy kluczowymi działami – podsumowuje prezes Spółki, Piotr Gamracy. – To na czym jesteśmy teraz najbardziej skupieni to przygotowanie Real Boxing 3 do rozpoczęcia fazy soft launch. Założenia są ambitne, jednak wszystko idzie zgodnie z planem i już w marcu gra trafi do pierwszej grupy użytkowników. Soft launch ma nie tylko zbadać zainteresowanie i zaangażowanie graczy, ale także zweryfikować działanie kluczowych funkcjonalności, w tym trybu multiplayer. Podczas marcowej konferencji GDC w San Francisco będę prezentować tytuł potencjalnym partnerom biznesowym i inwestorom – dodaje prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.