
Vivid Games zamknął I kwartał na lekkim minusie
Spółka zrealizowała z sukcesem zadania zaplanowane na I kwartał w kluczowych projektach i z każdym miesiącem poprawia wyniki na poszczególnych tytułach.
– Pierwszy kwartał był dla nas okresem rewizji podejścia do płatnego pozyskiwania użytkowników. Sytuacja zmienia się dynamicznie, wymaga stałego monitoringu i błyskawicznych reakcji. W zakresie rozwoju kontentu w grach czerpiemy z naszego bogatego doświadczenia developerskiego i masy posiadanych informacji. Efekty naszych działań są coraz bardziej satysfakcjonujące – podkreśla Piotr Gamracy, prezes zarządu Vivid Games.
– Dla mnie osobiście najważniejsze jest jednak to, by wznieść Spółkę na wyższy poziom. Założenia naszej nowej strategii są ambitne, ale wiemy co zrobić, by przekuć je w rzeczywistość. Real Boxing 3 rozwija się zgodnie z planem. Wybraliśmy silnik, prowadzone są obecnie testy, w wyniku których wybierzemy styl wizualny całej produkcji. Prowadzimy też wstępne rozmowy z wieloma potencjalnymi partnerami i jestem przekonany, że już niebawem będziemy mogli zrobić kolejny krok naprzód – dodaje prezes.
15 maja spółka została zaskoczona przez NCBiR decyzją o wycofaniu dofinansowania, przyznanego na realizację projektu w ramach konkursu Szybka ścieżka. Gwarancją wypłaty refundacji była zawarta w lutym umowa o dofinansowanie. Spółka czekając na informację z NCBiR co z wypłatą należnych jej środków, wystąpiła o zapłatę należnej zaliczki.
– Umowa nie została rozwiązana. Nadal realizujemy projekt zgodnie z harmonogramem. Oczekujemy od NCBiR reakcji na złożone przez Spółkę wezwanie do zapłaty. W sytuacji jej braku, będziemy zmuszeni wkroczyć na drogę postępowania sądowego – podkreśla Gamracy.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.