Zysk operacyjny Vivid Games wyniósł 3,41 mln zł wobec 1,02 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 22,75 mln zł w 2016 r. wobec 17,32 mln zł rok wcześniej.
– Skonsolidowane przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi w 2016 r. osiągnęły poziom 22,7 mln zł w porównaniu do 17,3 mln zł w 2015 r. Pomimo braku dużych premier wpływy ze sprzedaży wyniosły 12,1 mln w porównaniu do 12,9 mln zł w roku poprzednim. Marka Real Boxing stanowiła ponad 96 proc. przychodów ze sprzedaży i wykazała tendencję spadkową w drugim półroczu raportowanego okresu – czytamy w raporcie.
Wynik EBITDA w 2016 r. wyniósł 7,4 mln zł w porównaniu do 1,3 mln zł w roku 2015. Marża EBITDA w 2016 r. wyniosła 32,7 proc. w porównaniu 7,9 proc. w 2015 roku. Po wyeliminowaniu jednorazowych pozostałych przychodów operacyjnych, marża EBITDA wynosiłaby ok 13 proc.
– Na zysk netto spółki w wysokości 2,9 mln zł składał się m.in. odroczony podatek dochodowy w wysokości ok. 2 mln zł. Marża zysku netto wyniosła 13 proc. w 2016 r. w porównaniu do 43,8 proc. w roku ubiegłym – podano także.
W ujęciu jednostkowym strata netto w 2016 r. wyniosła 5,57 mln zł wobec 47,5 mln zł zysku rok wcześniej. >> Odwiedź forumowy wątek dedykowany akcjom Vivid Games
Vivid Games SA działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit Real Boxing. Vivid Games zadebiutował we wrześniu 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.