
(Fot. Vivid Games)
Wcześniej zarząd Vivid Games przyznał, że potrzebuje środków na spłatę obligacji i sfinansowanie dużego projektu. Na koniec półrocza spółka posiadała 2,6 mln zł gotówki, czyli 1/4 kwoty potrzebnej do spłaty zapadającej w maju 2020 roku serii VVD0520 za 10,5 mln zł. Prezes Remigiusz Kościelny zapewnił, że jeszcze przed końcem roku spółka ustali strukturę dodatkowego finansowania.
Zgodnie z decyzją walnego, zarząd będzie mógł wyłączyć prawo poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Wcześniej będzie musiał uzyskać na to zgodę rady nadzorczej.
– Cena emisyjna akcji zostanie ustalona przez zarząd spółki z uwzględnieniem procesu budowania księgi popytu lub w ramach innego procesu ustalania ceny na podstawie zapisów złożonych przez inwestorów lub zainteresowania objęciem akcji wyrażonym w inny sposób. Udzielenie zarządowi upoważnienia do określenia ceny emisyjnej akcji jest uzasadnione koniecznością ukształtowania tej ceny w przyszłości z uwzględnieniem ceny rynkowej akcji, warunków makro i mikroekonomicznych oraz koniunktury rynkowej – czytamy dalej.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect. W poniedziałek na zamknięciu sesji jeden walor spółki wyceniono na 1,29 zł.