Spółka: GamingFactory
-
-
Gaming Factory przydzieliło wszystkie akcje oferowane w pierwszej publicznej ofercie akcji (IPO). Przedmiotem emisji było 1.100.000 nowo emitowanych akcji serii E, a przedmiotem sprzedaży 275.000 istniejących akcji serii B. Cena emisyjna akcji została ustalona na 15,50 zł, co oznacza, że do spółki trafi nieco ponad 17 mln zł. Do końca lipca spółka chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
-
-
Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory rozmawia z redakcją Stockwatch.pl o trwającej publicznej emisji akcji, przygotowaniach debiutu na GPW i planach wydawniczych.
-
Gaming Factory oficjalnie rozpoczął ofertę publiczną akcji, z której chce pozyskać od 15 do 17 mln zł. Od 24 czerwca inwestorzy indywidualni mogą składać zapisy. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, spółka zadebiutuje na głównym parkiecie GPW w III kwartale br.
-
-
-
Gaming Factory zaprezentował strategię rozwoju i ogłosił najbliższe plany. Model spółki zakłada produkcję własnych tytułów oraz wydawanie w ciągu roku około 10 gier. Studio podtrzymuje, że chce zadebiutować na głównym parkiecie GPW w 2020 roku.
-
Reprezentanci szeroko rozumianego sektora gamingowego szturmują warszawską giełdę. Z ustaleń StockWatch.pl wynika, że w kolejce po rozgłos, prestiż i oczywiście pieniądze ustawiło się co najmniej 20 producentów elektronicznej rozrywki.
-
Spółka Gaming Factory, połączenie funduszu venture capital i producenta gier, zamierza wysłać spółki portfelowe na NewConnect, a sama zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych w przyszłym roku.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź