
(Fot. GPW)
– Przygotowania do wejścia na NewConnect przebiegają zgodnie z planem. Rejestracja akcji w KDPW oraz złożenie Dokumentu Informacyjnego na GPW zwieńczają prace nad procesem IPO. Serdecznie dziękuję za zaangażowanie w tym procesie zarówno całemu teamowi Woodpecker.co, jak i naszym doradcom. Liczymy, że akcje spółki zadebiutują na tzw. małej giełdzie za około miesiąc – komentuje Mateusz Tarczyński, prezes zarządu Woodpecker.co.
Woodpecker.co oferuje oprogramowanie w modelu SaaS ułatwiające pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową. Narzędzie znajduje zastosowanie m.in. w procesie aktywnej sprzedaży i pozyskiwania partnerów biznesowych, ułatwia utrzymywanie relacji i rekrutację pracowników. Z aplikacji Woodpecker.co korzysta ponad 3 tys. klientów z 70 krajów, w tym prawie połowa to firmy z USA. Rozwiązanie wyróżnia się na rynku łatwością implementacji, wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz najwyższym wskaźnikiem dostarczalności wiadomości. Możliwość integracji z kilkudziesięcioma popularnymi narzędziami (np. Gmail, Zapier, Pipedrive) pozwala na jeszcze większą automatyzację procesów.
– Jesteśmy innowacyjną spółką o globalnym zasięgu. Już dawno wypracowaliśmy odpowiednią trakcję i dopasowanie do rynku. Bardzo dynamicznie rośniemy i skalujemy nasz biznes. W 2017 r. osiągnęliśmy próg rentowności, a w 2020 r. wypracowaliśmy 10 mln zł przychodu i 0,9 mln zł zysku netto. Mamy duże ambicje i NewConnect traktujemy jako pierwszy krok na rynku kapitałowym, docelowo na przełomie 2022 i 2023 r. chcielibyśmy przenieść się na Główny Rynek GPW – dodaje Mateusz Tarczyński.
Woodpecker.co planuje dalszą penetrację rynku poprzez zwiększenie udziału rynkowego oraz rozszerzanie bazy klientów. Spółka zamierza także rozbudowywać swoje narzędzie o możliwość automatyzacji komunikacji prowadzonej za pośrednictwem kolejnych kanałów, tj. telefonicznie i poprzez social media. Planuje w ten sposób dotrzeć do nowych klientów z różnych branż.