
Fot. Pexels
– Od 3 lat jesteśmy spółką rentowną i stale notujemy wzrosty. Jesteśmy zadowoleni z I kwartału, w kolejnych miesiącach chcemy kontynuować dynamiczne tempo rozwoju. Już teraz widać, że prognoza na cały rok jest w naszym zasięgu – powiedział prezes Woodpecker.co Mateusz Tarczyński, cytowany w komunikacie.
Zgodnie z opublikowanymi prognozami w 2021 r. firma planuje osiągnąć 13,6 mln zł przychodów, notując przy tym 3,4 mln zł wyniku EBITDA oraz 2,5 mln zł zysku netto. W kolejnym roku prognozowane jest osiągnięcie 19,6 mln zł przychodów, 7,4 mln zł wyniku EBITDA oraz 5,1 mln zł zysku netto.
Spółka jest w trakcie oferty publicznej akcji.
– Planowany debiut na NewConnect to początek naszej historii na rynku kapitałowym. Chcemy wejść na warszawską giełdę już za kilka tygodni. Bezpośrednio po trwającej ofercie sprzedaży złożymy wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu – proces powinien być szybki ze względu na brak oczekiwania na rejestrację akcji w KRS. To będzie dla nas tylko pierwszy krok na giełdowym parkiecie, na przełomie 2022 i 2023 r. chcielibyśmy przejść na główny rynek GPW – dodał Tarczyński.
Oferta publiczna sprzedaży akcji obejmuje od 733 333 do 916 667 akcji Woodpecker.co. Maksymalna wartość oferty to 11 mln zł, a cena sprzedaży oferowanych akcji zostanie ustalona przez oferujących po zakończeniu probook-buildingu i będzie wynosić 12-15 zł za walor. Ustalenie ostatecznej ceny sprzedaży i ustalenie liczby akcji sprzedawanych w podziale na poszczególne transze zaplanowano na 2 czerwca. Tego samego dnia rozpoczną się zapisy w transzy dużych inwestorów i potrwają do 9 czerwca. Przydział akcji ma odbyć się do 11 czerwca.
Wszystkie akcje niebędące przedmiotem trwającej oferty publicznej objęte są umowami lock-up na okres od 12 do 24 miesięcy. Wyjątkiem jest możliwa sprzedaż poza rynkiem maksymalnie 324 tys. akcji przez dwa podmioty, jeszcze przed debiutem na NewConnect.
Woodpecker.co to spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej.