pixelg
CDPROJEKT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

CDPROJEKT [CDR]

AKTUALNY KURS: 183,86 zł (+1,58%) 18-06-2021 17:04
NeVeS
6
Dołączył: 2020-11-21
Wpisów: 44
Wysłane: 13 grudnia 2020 14:49:18 przy kursie: 320,50 zł
Dominik_hej napisał(a):
padik napisał(a):
Czy w wykresach graczy prezentowanych na SteamDB są uwzględniane również kopie zakupione przez GOG?


Należy liczyć, że tak.
Oceny na Steam można filtrować po kanale zakupu. Tych spoza Steam jest 13%.
Wydaje się być bezpiecznym założeniem, że 13% z graczy na SteamDB to zakupy poza Steam, w tym GOG.
Aby Steam wykrywał grę, trzeba ją chyba dodać ręcznie, Steam z automatu nie dodaje. Przynajmniej kiedyś nie dodawał.


Gry na gog są sprzedawane bez żadnych zabezpieczeń, a to oznacza że nie mają nic wspólnego ze Steam zarez po instalacji i nie ma szansy by były śledzone w jakikolwiek sposób przez Steam. Także w tych 13% nie ma egzemplarzy kupionych w gog ani epic store, bo to oddzielne platformy dystrybucyjne. Zakupy poza steamem to takie zakupy gdzie kupiliśmy na innej stronie grę (np humble bundle) i dostaliśmy klucz (redemption key) który dodaje nam grę na platformie steam.



Edytowany: 13 grudnia 2020 14:49

mazzgpw
1
Dołączył: 2017-04-24
Wpisów: 31
Wysłane: 13 grudnia 2020 15:06:15 przy kursie: 320,50 zł
Nie ma co ukrywać, że CP2077 na PS4/XONE jest bardzo daleki od ideału, jednakże już weekendowy patch poprawił trochę sytuację, zobaczymy co będzie dalej.

Chciałbym przypomnieć, że GTA V w 2013 roku na PS3 i X360 też był daleki od bycia wybitnym. Owszem, gra osiągnęła ogromny sukces bo to GTA, była dopracowana i miała ogromny świat pełny detali i rzeczy do roboty, ale pod względem technicznym też odbiegała daleko od najlepszych gier z tamtych czasów. Gra chodziło przeważnie w 20-25fpsach, ruch uliczny był słaby, na PS3 pamiętam że mało gdzie rosła trawa i straszyła płaską teksturą, widać było mnóstwo zębów na krawędziach, była brzydsza graficznie od konkurencji. Owszem gra była w zasadzie pozbawiona błędów w singlu, ale przypominam że uruchomione wtedy GTA Online to była jedna porażka - gra się non stop wysypywała, wywalała do głównego menu, kod sieciowy był tragiczny a oczekiwanie na każdy mecz czy chociażby wyścig wołał o pomste do nieba. Ja sam w GTA Online zagrałem dopiero po paru tygodniach lub nawet miesiącach bo miałem dość.

dla przypomnienia - www.ign.com/articles/2013/10/0...

niestety w przypadku GTA V wyboru za bardzo nie było, bo wersja na PS4 i XONE na której gra dopiero rozwinęła skrzydła wyszła rok później w 2014, a na PC w 2015 i dopiero wtedy GTA V rozpoczęło swój marsz po sukces.

Z Cyberpunkiem jest o tyle lepiej że gre można też odpalić na PS4 Pro i Xbox One X gdzie jest sporo lepiej, a na PS5 i Xbox Series X jest wysoka rozdzielczość i 60fps. Nie mówiąc oczywiście o PC gdzie gra momentalnie stała się benchmarkiem graficznym tak jak niegdyś Crysis. Jest też opcja gry na Google Stadia albo Geforce Now jeśli ktoś w ogóle nie posiada sprzętu.

Być może w tym jest przyczyna niedopracowania i bugów, bo CD Red musiał dostarczyć grę na 7 konsol + PC + streaming, a Rockstar z GTA V zaczął od 2 konsol.

Ja kupiłem grę i gram na Series X i po paru godzinach musze stwierdzić, że złożoność świata i to co można tu robić zwyczajnie przebija złożoność serii GTA, rozwój postaci i mnogość opcji jest tu ogromny i przytłaczający wręcz, a grę żeby poznać do końca fabularnie trzeba będzie przejść parę razy, w przeciwieństwie do GTA V.

Myślę, ze wraz z patchami i naturalnym przejściem na sprzęty nowej generacji + dodatki i usprawnienia wydane w 2021 sprawią że gra osiągnie niesamowity sukces, więc nie spisywałbym na straty tytułu po raptem 5 dniach od premiery, bo czy ktoś spodziewał się po GTA V w 2013 roku i fatalnym starcie Online że gra sprzeda się w ponad 100mln egzemplarzy?

To jest dopiero początek tej gry.
Edytowany: 13 grudnia 2020 15:25

Joker
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-03-01
Wpisów: 2 018
Wysłane: 13 grudnia 2020 15:39:16 przy kursie: 320,50 zł
Koszty na marketing na pewno Spolce wzrosna. Ktos bedzie musial oplacic walke o opinie 24h/dobe i to na tylu frontach.
Ciekawe ilu na stockwatchu uzytkownikow jest aktualnie w pracy Think

Moderator:
moderator również zastanawia się nad tym
Edytowany: 13 grudnia 2020 15:50

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


MODERATOR
20
Dołączył: 2014-02-12
Wpisów: 58
Wysłane: 13 grudnia 2020 15:55:46 przy kursie: 320,50 zł
OGOSZENIE PARAFIALNE


W związku z nadmierną aktywnością na wątku spółki CD PROJEKT kolejna serdeczna prośba od moderacji - przestrzegajmy regulaminu forum.
Linki bez cytatów, informacje niedotyczące spółki, subiektywny wrażenia z gry i pozostałe nieistotne informacje będą usuwane.

Amen

lesgs
lesgs PREMIUM
31
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 871
Wysłane: 13 grudnia 2020 16:04:39 przy kursie: 320,50 zł
Coś mi w tym wszystkim nie gra.

Nie potrafię sobie wyobrazić, że nikt w CDR nie usiadł przed konsolą, PC, i na czym tam jeszcze można w to grać. Że nie wypróbowali - i to szczególnie w miejscach gry, gdzie wymagania sprzętowe są największe.

Dlatego, uważam, że CDR wszystko doskonale wiedział. Uważam, że wystąpiło zjawisko "zmęczenia materiału" połączone z naciskiem właścicieli, wydawców, marketingu, firm przyjmujących przedpłaty. To musiała być świadoma decyzja. To może z kolei świadczyć o wypaleniu zespołu i zwykłą chęcią pozostawienia tego już za sobą. To nie najlepiej wróży na przyszłość, bo usuwanie błędów może przebiegać topornie.

Może i sięgał zbyt daleko, ale czyżby cały "hype" spowodował, że sami twórcy uwierzyli w swoją nieomylność, albo nieuchronność sukcesu, niezależnie od tego jaka będzie jakość produktu.

W sumie, zaczyna się rysować jakiś "case study" ze świata zarządzania projektami.

Oby nagle tylko nie pojawiły się informacje o sprzedaży akcji przez insiderów tuż przed premierą.


krewa
krewa PREMIUM
436
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 8 125
Wysłane: 13 grudnia 2020 16:33:22 przy kursie: 320,50 zł
Uprasza się o odrobinę zdrowego rozsądku - wyimaginowana Clare z infolinii nie jest wiarygodnym źródłem informacji.

Bergman
Bergman PREMIUM
44
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 93
Wysłane: 13 grudnia 2020 16:56:28 przy kursie: 320,50 zł
lesgs napisał(a):
CDR wszystko doskonale wiedział. Uważam, że wystąpiło zjawisko "zmęczenia materiału" połączone z naciskiem właścicieli, wydawców, marketingu, firm przyjmujących przedpłaty.


Zapewne mieli do wyboru albo ostatecznie zmienić założoną strategię i nie wypuszczać gry na konsole (a założenie było takie, że uda im się ogarnąć grę na starych gruchotach) sprowadzając na siebie gromy i nienawiść albo wydać grę w takim stanie na PS4 i Xbox One sprowadzając na siebie gromy i nienawiść ... zarabiając przy tym pieniądze bo jednak tytuł na konsolach nowych działa. Problemem nie jest produkt, a wstępne przekonanie firmy, że trupa można reanimować. Uważam, że przeliczyli swoje siły i tej gry, w stanie zadowalającym, najprawdopodobniej przeportować na złom się nie da.

Złom się nadaje tylko do muzeum - tam już stoją ZX Spectrum, Commodore 64, Amiga 1200, stare automaty ze Street Fighter II, Pentiumy, a niedługo PS4 i Xbox One.
Edytowany: 13 grudnia 2020 17:01

kjujik
15
Dołączył: 2012-02-14
Wpisów: 96
Wysłane: 13 grudnia 2020 17:03:13 przy kursie: 320,50 zł


Wg. mnie wyważona analiza gry w porównaniu do zapowiedzi. Troszkę mi to przypomina HYPE zbudowany pod Fyre Festiwal. Bardzo piękne zapowiedzi, gwiazda promująca wydarzenie. Mega promocja przez wszelakich influenserów i budowanie mega oczekiwań kolejnymi obietnicami, których nie dało się zrealizować. W przypadku festiwalu przyczyną był brakie profesjonalizmu i zły rachunek ekonomiczny. W przypadku CDR trudno narazie zawyrokować (Czy zawiódł Red Engine, zarząd, czy zarządzanie zespołem)


Edytowany: 13 grudnia 2020 17:55

andy_dufresne
55
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 909
Wysłane: 13 grudnia 2020 17:05:20 przy kursie: 320,50 zł
lesgs napisał(a):
Coś mi w tym wszystkim nie gra.

Mi właśnie też! Świetny wpis, podpisuję się pod tym, co napisałeś. Rzeczywiście case wydaje się bardzo ciekawy. Życie pisze jednak najlepsze scenariusze. Kto by się spodziewał takiego obrotu sprawy?

Nie wchodząc w przyczyny podjętych decyzji (niektóre z nich z perspektywy czasu wydają się błędne, choć po fakcie oceniać łatwo), zastanawiam się też, czy spółka w pełni uświadamiała sobie ich dalekosiężne skutki.

Zaryzykowali przecież utratę swego rodzaju efektu aureoli. Są głosy, że gracze mają krótką pamięć i szybko wszystko zapomną, ja nie jestem tego taki pewien. Redzi mieli przecież reputację studia spod znaku "gra wyjdzie, kiedy będzie gotowa", postawy fair wobec graczy, niesamowitej dbałości o detale. Czy właśnie tego nie zaprzepaścili? I do tego jeszcze ta potężna machina marketingowa (promująca częściowo wadliwy produkt) - czy nie obróci się teraz przeciw nim?

A tak po inwestorsku zastanawiam się, ile z tego wszystkiego jest już w cenach. Wspomniane straty wizerunkowe (o ile są rzeczywiste i długotrwałe, bo może przesadzam;) trudno wycenić. Podobnie jak skalkulować, w jakim stopniu na kapitalizację spółki wpłynął sam czysty przedpremierowy hype, a w jakim już popremierowy hate.
Jestem na Twitterze

majama
1
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 178
Wysłane: 13 grudnia 2020 17:09:13 przy kursie: 320,50 zł
Wg mnie to na tych akcjach tak długo pompowano bańke obietnic (powtarzaną przy każdym przekładaniu debiutu), że oczewania urosły w niebiosa. To nie mogło się udać. Jest to wielka gra i prawdopodobnie calkiem dobra, ale to jednak zwykła gra - nie żaden cud wszechczasów jak to sobie niektórzy wyobrażali.
Spadki mocne, wycena spółki musiała bujać wysoko w obłokach i teraz może wróci na jakiś czas na ziemię. Aż pojawi się nowy bajeczny projekt kolejnej gry... Dzisiaj na akcjach chyba projektanci marzeń zarabiają najlepiej salute
Jakby gra wyszła bez opóźnień czyli jakoś na wiosnę gdy kurs był w tych samych okolicach co dzisiaj to uniknięto by tych zagrań na kursie. Mam wrażenie że specjaliści od pompowania emocji dobrze odczytali i zarobili, a wszyscy mamy okazję się na tym czegoś nauczyć.
To jest gra. Zabawa na pieniądze.


lelo-pakero
10
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 697
Wysłane: 13 grudnia 2020 17:47:34 przy kursie: 320,50 zł
Fenris napisał(a):

1) "Eeee ale to jest next-gen!"
2) "No ale przecież będzie działać na PS5, kup se"
3) "No chyba nie spodziewałeś się, że na takim starym sprzęcie jak PS4 będzie wyglądać/działać tak jak na high-endowym PC".

Świetny wpis i głos rozsądku. Zgadzam się z każdym punktem.
aircanada15 napisał(a):
Nakład pudełek PS4 i Xbox w Amazon US wyczerpany. Dostępne 5-15 stycznia.

Obie wersje są dostępne, możesz dodać do koszyka i zamówić. Jest informacja nie o dostępności tylko o szacowanym terminie dostarczenia na 5-15. Zmień adres na USA, będziesz miał nawet 22 grudnia.
Rif napisał(a):
Mogli tę grę zaorać graficznie, ale powinna chodzić w FH 30fps, bo to jest STANDARD tej konsoli. Wszystko poniżej to partactwo. Tymczasem zaorali graficznie, obniżyli rozdzielczość i jeszcze działa jakby chciała a nie mogła. To jest partactwo do kwadratu. Niestety.

Wiele osób skupia się tylko na grafice, a to zupełnie nie jest sedno sprawy. Te fatalne opinie biorą się z badziewnej wydajności gry na wielu płaszczyznach i masy bugów i crashy uniemożliwiających sensowne granie. GTA V zostało wydane dokładnie w analogicznym momencie co CP2077, czyli na zmianę generacyjną konsol. Nikt się grafiką nie zachwycał, tymczasem na PS3 i X360 gra zebrała kosmiczne noty od recenzentów, finiszując z wynikiem 97 na metacritic na obie konsole. Dało się? Dało i wszyscy tego oczekiwali od Redów, że właśnie z CP2077 zrobią to co Rockstar zrobił z GTA V. Wielkie ukoronowanie na starą generację, potem upgrade do mocy nowej generacji i królowanie na długie lata. Trzeba jednak zejść na ziemię, Rockstar jest o poziom wyżej od najlepszych w tej branży, wyznaczają standardy i przed CD Projektem długa droga, żeby im dorównać czy kiedyś strącić z piedestału.

szco
21
Dołączył: 2020-04-18
Wpisów: 104
Wysłane: 13 grudnia 2020 17:58:26 przy kursie: 320,50 zł
Cytat:
Coś mi w tym wszystkim nie gra.


Ofc, że wiedzieli. Każda ich komunikacja, patrząc teraz wstecz, wskazuje na to, że wiedzieli w jaką dziurę lecą i robili wszystko, żeby się połamać, ale chociaż nie zabić. Zaczynając od darmowego upgrade'u do wersji next-genowych, kończąc na nie-wysłaniu wersji PS4/XO do redakcji. W obliczu tego wszystkiego, zastanawiam się, czy wyciek na Bestbuyu był taki przypadkowy... wiem, straszna teoria spiskowa, ale... It makes you think.

Zgadzam się w 100% z twoimi wnioskami. Jak już wcześniej pisałem, pracuję w tej branży i wiem, że jak w projekcie zgrzyta, to trzeba spojrzeć prawdzie w oczy i podejść do sprawy biznesowo. Najczęściej nie opłaca się poświęcić sporej ilości dodatkowego czasu, żeby projekt dopieścić, skoro 80% będzie zadowolona. Podejrzewam, że Redzi podjęli taką decyzję, która z punktu widzenia biznesowego była dla nich wtedy najlepsza. Jednak ten problem sięga dużo głębiej, niż 1 miesiąc przed premierą.

andy_dufresne napisał(a):
Są głosy, że gracze mają krótką pamięć i szybko wszystko zapomną, ja nie jestem tego taki pewien.


Nie ma szans, że zapomną. Jak raz spieprzysz, to dwa razy musisz udowodnić, że to jednak był wyjątek od reguły. Nie śledzę branży gamingowej tak dokładnie (w gry przestałem grać nałogowo z 10 lat temu), ale jednak interesuje mnie ona. I, z jakiegoś powodu wiem, że Bethesda jest znienawidzona a ostatnie Fallouty to porażki. To po prostu zostaje w community, zwłaszcza, gdy się spada z wysokiego konia.

Cytat:

A tak po inwestorsku zastanawiam się, ile z tego wszystkiego jest już w cenach


Ja się zastanawiam od początku tygodnia i za każdym razem, gdy myślę sobie, że "ok najgorsze za nami" to znów zostaję negatywnie zaskoczony. Więc już wyrokował nie będę.

Mam też jeszcze jedną refleksję która mnie naszła... Jak tak sobie patrzę na te zastrzeżenia, poza optymalizacją i bugami... Okej, grafika, artyzm jest top-notch, o ile masz sprzęt, ofc. Miasto (architektonicznie) - cudo. Fabuła, postaci, zadania -- parę osób narzeka, ale generalnie 95% opini jest super. Dialogi - ekstra... Wszystko dookoła zrobione na 100/100 - np. muzyka, style ubiorów, itd. Ale to są wszystko rzeczy, które były już ekstra we W3 i wiedzieliśmy, że CDPR potrafi to robić...

A nowe rzeczy?

- Strzelanie - mixed opinions, generalnie zachwycony nie jest nikt, ale niektórzy mówią, że ujdzie.
- Jeżdżenie autem - mixed opinions, jw.
- System rozbudowy postaci - mixed opinions. (przypominam, że mechanika we W3 była bardzo prosta jak na RPG, bo mieliśmy ograniczenie tylko do jednej "klasy" postaci i trudno było coś więcej wymyślić),
- Nowe AI dla wrogów - bardzo duża krytyka (wrogowie nieraz nic nie robią tylko siedzą za osłoną, czasem nawet nie reagują jak się do nich podejdzie).
- System NPC i AI NPC - porażka - nie istnieje. NPCe to tylko modele, które chodzą od punktu A do punktu B. Brak realistycznych zachowań. Multum przykładów.
- System policji - porażka.
- Traffic AI - porażka.
- Interfejs gry - porażka, tak jak we W3, potem naprawiali to patchami uwzględniając sugestie graczy.
- Elementy open-world (spędzanie czasu w grze) - porażka.



To rysuje bardzo smutny obraz. W3 był technicznie wiele, wiele prostszy. Miał bugi i glitche i problemy optymalizacyjne, które naprawiono i teraz jest grą 98/100. Super.

Ale nie Cyberpunk. Nie zmienią core'owych mechanik gry.

To sprawia, że trochę zaczynam wątplić w ich umiejętności programistyczne. Designerzy mogą wymyślić cokolwiek, ale potem to musi zostać stworzone, a tu był chyba problem. Jeśli chodzi o te "nowe mechaniki" to słusznie komentatorzy zauważają, że to jest poziom sprzed 10 lat. CDPR zrobił dopiero pierwszy krok w tych tematach. Ciekawe ile kodu i nieudanych rozwiązań przez te 4 lata programowania poszło do kosza.

Oczekiwaliśmy cudów, moi drodzy (a przynajmniej część z nas - mi też się udzielił hype, choć z pkt widzenia inwestorskiego podchodziłem do moich szacunków bardzo chłodnjo). Pozostaje pytanie tylko czy potrafią się czegoś nauczyć. To co było dobre we W3 to zrobili znowu dobrze - regresu nie ma, chwała Bogu, W4 może być znów rewelacyjny. Ale to co nowe, najwyraźniej im nie wyszło. I to martwi.
Edytowany: 13 grudnia 2020 18:18

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:07:21 przy kursie: 320,50 zł
lelo-pakero napisał(a):

Obie wersje są dostępne, możesz dodać do koszyka i zamówić. Jest informacja nie o dostępności tylko o szacowanym terminie dostarczenia na 5-15. Zmień adres na USA, będziesz miał nawet 22 grudnia.


Rację masz jedynie w kwestii szybszej dostępności w Stanach.
"Fastest delivery" Cyberpunka w US estymowane jest na 22-26 grudnia. Nie zmienia to jednak mojej tezy, że towaru brak obecnie w magazynie Amazon.
W przypadku gier dostępnych występuje oznaczenie "In stock", a dostawa możliwa 18 grudnia.
Edytowany: 13 grudnia 2020 18:14

cmc
39
Dołączył: 2020-10-16
Wpisów: 379
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:13:20 przy kursie: 320,50 zł
Sony podobno zwraca kasę za CP, a na Amazon US zabrakło gier na PS4 i Xbox, o co kaman?
GTAV na Steam ma 82% a ten najgorszy ma świecie Cyberpunk 79%, coś mi tu śmierdzi spiskiem...

pandorinium
46
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 911
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:22:45 przy kursie: 320,50 zł
@cmc

Jest ogromny hajp na grę i kupuje mnóstwo ludzi. Potem się okazuje, że na PS4 gra jest tragiczna. Spieprzyli równo. Xbox jako tako, najlepiej wypada PC stąd oceny na steamie nie są tragiczne. Kwestia tylko, że obie strony są winne. Redzi, bo zrobili skok na kasę na odchodzącą generację konsol wiedząc, że ta konsole są zbyt słabe aby uciągnąć grę i gracze oczekują cudów na 7-etnim sprzęcie, który na starcie wcale nie był mocny w porównaniu z pecetem.

Ta gra powinna być wyłącznie na nowej generacji konsol. Dodatkowo tej grze przydałoby się jeszcze kilka miesięcy, ale okienko wydawnicze czyli grudzień było optymalne do sporego zarobku to zamiast dopieścić produkt woleli wydać niedorobioną wersję i teraz łatać.
Edytowany: 13 grudnia 2020 18:24

krewa
krewa PREMIUM
436
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 8 125
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:23:05 przy kursie: 320,50 zł
cmc napisał(a):
Sony podobno zwraca kasę za CP


Podaj źródło, proszę

Bergman
Bergman PREMIUM
44
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 93
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:23:49 przy kursie: 320,50 zł
@cmc

No tak to wygląda. Przykładowo Wiedźmin 3 na Steam ma 413 tys. recenzji w ogóle, a Cyberpunk zrobił 1/3 tego wyniku w ciągu czterech dni, grę na samym Steam ogrywa średnio 1 mln osób (nie wiadomo ile w skali globu), a niektóre portale wręcz zalane są nienawiścią do firmy. Z ciekawości zajrzałem na konta osób, które oceniały Cyberpunka na Metacritic i okazuje się, że z reguły są to konta założone tylko w tym celu - by dać Cyberpunkowi ocenę 0/10. GOG, Steam, Amazon, YouTube - nigdzie nie widać takiego wylewania pomyj na CD Projekt jak na Metacritic. Jak dla mnie, ukartowana akcja by sztucznie siać panikę.

pandorinium
46
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 911
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:26:43 przy kursie: 320,50 zł
"Jak dla mnie, ukartowana akcja by sztucznie siać panikę."

Wybacz, ale większe głupoty dawno nie słyszałem. Metracritic to śmietnik gdzie jest pełno dzieci wylewających pomyje, bo im się coś nie podoba. Ale pewnie goldman siedzi i tworzy fajkowe konta aby Polacy sprzedawali akcje.

pandorinium
46
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 911
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:27:16 przy kursie: 320,50 zł
krewa napisał(a):
cmc napisał(a):
Sony podobno zwraca kasę za CP


Podaj źródło, proszę


gamingsociety.pl/artykul/cyber...

Cytat:
Wygląda na to, że problem z Cyberpunk 2077 na PS4 jest tak duży, że Sony pomimo braku polityki zwrotów postanowiło zrobić wyjątek. W przeszłości zdarzało się to już kilkukrotnie.

buadib
5
Dołączył: 2020-07-10
Wpisów: 19
Wysłane: 13 grudnia 2020 18:28:08 przy kursie: 320,50 zł
To nielogiczne, jeśli prawdą jest co piszesz no ale zwlaszcza nasi rodacy lubia tak pognebic zwlaszcza swojego, przypiąć łatke i nie zauwazac faktów. Jako nacja lubimy krytykować, wywyższac sie stad na forach takie szambo wybilo a tak jak piszesz oceny na Steam są bardzo przyzwoite. Pamietam, że gdy RDR 2 miał premiere oceny na Steam były na początku dużo, duzo gorsze.

Błedem CDR było wydawanie tej gry na stare konsole, powinni najpierw wydac wersje na PC + nowe konsole a za poł roku na spokojnie wersja na stare konsole ale chciwośc zwycieżyła.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,321 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,16% +33 632,53 zł 53 632,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło