11 bit studios: Własne projekty mają łączny budżet produkcyjny ok. 40 mln zł

Omawiane walory:

11 bit studios ma aktualnie ok. 40 mln zł łącznego budżetu produkcyjnego własnych gier pod nazwami roboczymi "Projekt 8", "Projekt Dolly" i "Projekt Eleanor" oraz 25 mln zł wkładu własnego do zawartych umów wydawniczych, poinformował ISBtech dyrektor IR Dariusz Wolak.

11bit,budżet, wydawnictwo, projekty,

11 bit studios: Własne projekty mają łączny budżet produkcyjny ok. 40 mln zł

– W obszarze gier własnych 11 bit studios pracuje równolegle nad trzema grami: Projekt 8, Projekt Dolly i Projekt Eleanor (nazwy robocze). Ich łączny budżet produkcyjny to ok. 40 mln zł. Gry są na różnym etapie produkcji, ale nie ukrywamy, że do ich ukończenia potrzebujemy jeszcze kilku kwartałów. Nasza średnioterminowa strategia zakłada, że w obszarze gier własnych będziemy w stanie ‚wypuszczać’ jeden tytuł rocznie – powiedział ISBtech Wolak.

Dodał, że strategia zakłada też maksymalnie długą monetyzację każdej produkcji (własnej i zewnętrznej), co jest możliwe dzięki dodawaniu kolejnych treści, czyli wydawaniu DLC (darmowych i płatnych). Dlatego do każdej z pozycji z portfela można oczekiwać tego typu działań, zaznaczył dyrektor.

– Pandemia nie miała wpływu na harmonogramy produkcji gier. Spółka sprawnie przestawiła się na pracę zdalną (mieliśmy ku temu wszystkie niezbędne narzędzia informatyczne). Obecnie pracownicy stopniowo wracają do biur, ale jest to proces, który jeszcze będzie trwał przez kolejne kwartały – podsumował Wolak.

>> Zyski w kieszeni z ostatniej jesieni – omówienie sprawozdania finansowego 11 bit studios po I kw. 2020 r.

Wolak podał także, że spółka ma obecnie 25 mln zł wkładu własnego do zawartych umów wydawniczych.

– Moonlighter i Children of Morta to dwa tytuły zewnętrzne, dla których 11 bit studios świadczyło usługi wydawnicze. Obecnie w portfelu mamy cztery kolejne projekty wydawnicze, z których trzy to pozycje produkowane przez studia zagraniczne. Czwarty z tytułów jest tworzony przez polskie studio – Fool’s Theory. Nasz wkład, w ujęciu rachunkowym jako zobowiązania finansowe wynikające z podpisanych umów wydawniczych, to łącznie 25 mln zł. Są to zatem znacznie większe produkcje niż Moonlighter i Children of Morta, które kosztowały nas łącznie (zaangażowaliśmy w te projekty) ok. 5 mln zł – powiedział ISBtech Wolak.

– Do końca roku chcemy powiększyć portfel wydawniczy o kolejny tytuł, co zbliży nas do realizacji średnioterminowej strategii, żeby wydawać cztery tytuły zewnętrzne rocznie. Na razie, historycznie, wydawaliśmy jedną grę zewnętrzną każdego roku – dodał dyrektor.

11 bit Studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r. W 2019 r. miała 71,7 mln zł przychodów.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT 11bit, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR