7Levels to krakowski producent i wydawca gier, który działa od 2014 r. tworząc nie tylko autorskie projekty, ale także służąc pomocą innym, mniejszym studiom, realizując ich pomysły, portując ich produkcje i wydając je na konsole Nintendo Switch. Dotychczas spółka wydała 3 własne gry na na Switcha – Castle of Heart, Jet Kave Adventure oraz Destrobots. Spółka planuje jednak poszerzenie rynku zbytu o nowe platformy: Xbox, PC a w przyszłości także PlayStation.
– Fani gatunków gier, które tworzymy, to obecnie nie tylko posiadacze konsol Nintendo. Ponieważ zauważamy to coraz bardziej, chcemy poszerzyć nasze horyzonty również o nowe platformy. Dodatkowo, daje nam to możliwość dywersyfikacji przychodów i pozwala nabrać bardzo cennego doświadczenia, które zaprocentuje przy kolejnych produkcjach – powiedział w rozmowie na żywo Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.
W tym ma pomóc druga publiczna oferta sprzedaży akcji, z której 7Levels chce pozyskać do 4 mln zł. Zapisy ruszą 6 października i potrwają do 20 października.
– Podstawowym celem emisji jest rozszerzenie bieżącej działalności spółki. Pozyskane środki pieniężne będą w dużej mierze przeznaczone na produkcję najnowszego projektu. […] W przypadku nie dojścia emisji do skutku, będziemy chcieli podpisać odpowiednią umowę z potencjalnym wydawcą – powiedział Krzysztof Król.
Większość środków pozyskanych z emisji zostanie przeznaczona na prace nad nowym autorskim tytułem, który będzie pierwszą multiplatformową grą studia.
– Budżet, który zakładamy na produkcję, to około 4 mln zł. Budżet marketingowy nie został jeszcze dokładnie określony, ze względu na zbyt wczesny etap produkcji. Zależeć on będzie również od tego, czy grę wydamy samodzielnie (taki jest wstępny plan), czy przy współpracy z wydawcą – powiedział Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.
Cena emisyjna akcji zostanie ustalona przez zarząd spółki, przy uwzględnieniu zapotrzebowania spółki na kapitał oraz bieżącej i prognozowanej sytuacji na rynku kapitałowym w Polsce.
Spółka chce także w ciągu najbliższych miesięcy powiększyć swój zespół produkcyjny. 7Levels będzie poszukiwało głównie grafików, programistów oraz osoby, które wspomogą dział designu.
– Na tę chwilę jest 9 osób zatrudnionych na stałe oraz kilku kontraktorów. Docelowo chcemy, aby zespół produkcyjny liczył między 15 a 20 osób – powiedział Król.
7Levels nawiązało również współpracę z profesjonalną agencją marketingowo-PR’ową specjalizującą się w branży gier. Pierwszym projektem, który zostanie wydany korzystając z pomocy agencji będzie port gry Jet Kave Adventure na Xbox One oraz Steam. Premiera na tych platformach przewidziana jest jeszcze w czwartym kwartale 2020 roku.