kjhovwog
Advertisement
PARTNER SERWISU
qbvartof

Artifex Mundi planuje premiery czterech nowych gier premium w III kwartale

Omawiane walory:

Artifex Mundi planuje wydać cztery nowe gry premium z gatunku HOPA oraz wprowadzić cztery dotychczasowe gry na konsole w trzecim kwartale tego roku. 

W trzecim kwartale 2017 r. spółka planuje wydać (na platformy mobilne oraz PC/Steam) cztery nowe gry premium z gatunku HOPA:
– Tiny Tales: Heart of the Forest,
– Myth Seekers: The Legacy of Vulcan,
– The Secret Order 6: Bloodline,
– Eventide 3: Legacy Of Legend”.

Ponadto spółka planuje w trzecim kwartale tego roku cztery premiery wydanych już wcześniej gier na nowych platformach (konsole):
– PS4: Lost Grimoires: Stolen Kingdom; Grim Legends 2: Song of the Dark Swan; Eventide 2: The Sorcerer’s Mirror.
– Xbox One: Eventide 2: The Sorcerer’s Mirror, podano także.

– Stabilny wzrost segmentu gier HOPA Artifex Mundi jest fundamentem rozwoju naszej firmy. Plan na 2017 r. zakłada wprowadzenie do sprzedaży nawet 15 nowych tytułów gier HOPA, wobec 48 tytułów, jakie mieliśmy w portfelu gier na koniec 2016 r. Jesteśmy na najlepszej drodze, by ten plan zrealizować. Równolegle do powiększania portfela gier pracujemy nad tym, by w pełni wykorzystać rynkowy potencjał znanych już graczom gier z naszego portfela, wprowadzając je na nowe platformy, z konsolami PS4 i Xbox One na czele – powiedział prezes Tomasz Grudziński, cytowany w komunikacie.

Spółka poinformowała także, iż odbył się soft- launch gry typu free-to-play „Rabbits Inc.” Spółka jest deweloperem oraz wydawcą gry.

W ocenie zarządu spółki, komercjalizacja gry może mieć potencjalnie istotny wpływ na wyniki finansowe spółki. Zarząd spółki zwraca równocześnie uwagę, że soft-launch gry nastąpił na wczesnym etapie realizacji projektu. Gra została udostępniona bardzo ograniczonemu kręgowi potencjalnych odbiorców z niepełnym zakresem funkcjonalności. Taka forma soft-launch ma na celu weryfikację zainteresowania odbiorców grą, zaś wyniki ww. weryfikacji mogą wpłynąć na decyzję spółki ws. dalszej realizacji projektu.

– Konsekwentnie pracujemy nad nowymi tytułami wydawanymi w formule free-2-play, jak również grami premium z gatunków innych niż HOPA. W czerwcu przeprowadziliśmy soft-launch gry free-2-play – Spellblade: Match-3 Puzzle RPG. Mamy potencjał, by do końca roku wprowadzić w tej formule na rynek jeszcze dwa tytuły – dodał Grudziński.

Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Przerwa w korekcie na GPW, w grze CCC, KGHM, Text i Medinice

    Pierwsza we wrześniu sesja na GPW rozpoczęła się od odreagowania 3-dniowych spadków, które w piątek cofnęły indeks WIG20 do poziomów z końca czerwca. Nie zmienia to jednak podażowego spojrzenia na polski i globalny rynek akcji, stąd pomimo optymistycznego startu miesiąca, wrzesień raczej przyniesie kontynuację spadkowej korekty.

  • Artifex Mundi zwiększa przychody w II kwartale mimo osłabienia dolara

    ARTIFEX Mundi osiągnął 26,2 mln zł szacunkowych przychodów w II kwartale 2025 roku, co oznacza wzrost wobec 24,7 mln zł rok wcześniej. W samym czerwcu spółka wygenerowała 7,77 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów, rozpoznawanych jako kwoty pomniejszone o prowizje platform dystrybucyjnych. Koszty akwizycji nowych graczy (UAC) wyniosły w tym okresie 3,51 mln zł.

  • 4 zmiany na coraz krótszej liście top picks DM BOŚ

    Z miesiąca na miesiąc lista faworytów DM BOŚ topnieje. W najnowszym raporcie analitycy skreślili walory Asbisu, ARTIFEX Mundi i CD Projektu. Nowością na liście długich pozycji jest czołowy reprezentant polskiej branży energetycznej.

  • Artifex Mundi miał rekordowe 9 mln zł przychodów wygenerowanych przez ‚Unsolved’ w maju

    ARTIFEX Mundi odnotował w maju 9,4 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 13 proc. r/r. Komercjalizacja "Unsolved", flagowego produktu ARTIFEX Mundi, wygenerowała w minionym miesiącu rekordowe 9 mln zł przychodów, o 18 proc. więcej niż rok wcześniej. W porównaniu z kwietniem br. przychody ARTIFEX Mundi wzrosły o 5 proc., a komercjalizacja samego "Unsolved" wygenerowała wpływy wyższe o 6 proc.

  • Artifex Mundi miał 8,5 mln zł zysku netto w I kw. 2025r.

    ARTIFEX Mundi odnotował 8,54 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2025 wobec 7,4 mln zł zysku rok wcześniej.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat