gjmwnfaf
Advertisement
PARTNER SERWISU
hutxdbkx

LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 374 firmy w marcu

Omawiane walory:

LiveChat Software miał 24.065 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według stanu na 1 kwietnia 2018 r. wobec 19.251 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 25 proc. r/r. W marcu liczba klientów wzrosła o 374 firmy netto.

(Fot. spółka)

– Marzec był dla nas bardzo ważnym miesiącem. Wprowadziliśmy znaczące zmiany w wyglądzie produktu, które usprawnią pracę naszych użytkowników. Proces re-designu LiveChata planujemy zakończyć w maju. Miniony miesiąc to także przełom w organizacji naszej pracy, do którego długo się przygotowywaliśmy. Przenieśliśmy się do nowego biura, pracujemy teraz na otwartej i szerokiej przestrzeni. Nowa siedziba to nie tylko lepszy komfort pracy, ale przede wszystkim – możliwość rozbudowy zespołu i podjęcia kolejnych wyzwań” – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

>> E-book: Analiza fundamentalna wg analityków StockWatch.pl Sprawdź

Oprócz wprowadzonych zmian we flagowym projekcie firma rozwija także portfolio swoich innych produktów. W ofercie LiveChat znajduje się znana już na rynku platforma BotEngine, umożliwiającą tworzenie konwersacyjnych chatbotów przez niemal każdą firmę (także taką, w której brakuje specjalistycznej wiedzy informatycznej). Kolejnym produktem w portfolio firmy jest chat.io, czyli narzędzie typu live chat, które można łatwo integrować z innymi platformami komunikacyjnymi, a także e-mailem czy SMS-em.

– W minionym kwartale LiveChat wdrożył także publiczną aplikację – KnowledgeBase.ai. Pozwala ona firmom tworzyć własne bazy wiedzy, do których dostęp mogą mieć zarówno pracownicy, jak i klienci. Dzięki KnowledgeBase artykuły dotyczące np. pomocy technicznej gromadzone są w jednym miejscu. W ten sposób podczas obsługi klienta pracownik nie musi przełączać się między zakładkami w przeglądarce w poszukiwaniu odpowiedzi na zadane pytanie, a jedynie wyszukać informacje w bazie. Zwiększa to efektywność obsługi i przyspiesza komunikację z klientami. W przypadku klienta pozwala mu także na samodzielne wyszukanie rozwiązania danego problemu – czytamy dalej.

Dane dotyczące liczby klientów nie obejmują użytkowników BotEngine, chat.io oraz Knowledge Base.

Nowe produkty, jak też pozostałe projekty prowadzone obecnie przez spółkę to testy narzędzi i infrastruktury przygotowywane z myślą o większej platformie komunikacyjnej. Przygotowywana dokumentacja API, marketplace oraz budowana od dłuższego czasu społeczność klientów i firm skupionych wokół produktu ma w dłuższej perspektywie pozwolić na budowę szerokiego wachlarza produktów i usług komunikacyjnych dla każdego biznesu.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

notowania

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • LiveChat miał 45 mln zł zysku netto, 52,9 mln zł zysku EBITDA w I kw. r.obr. 2023/24

    LIVECHAT Software odnotował 45,17 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. roku obrotowego 2023/2024 (tj. kwiecień-czerwiec 2023) wobec 36,01 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 7 ciekawych dywidend do zgarnięcia w sierpniu

    Najlepszy od lat sezon dywidendowy na GPW powoli dobiega końca. Jeszcze w sierpniu zyskiem podzieli się kilka ciekawych spółek. W tym gronie warto zwrócić uwagę na siedem ofert.

  • 10 roszad na wakacyjnej liście top picks DM BOŚ

    W lipcu z listy top picks DM BOŚ wypadło aż 7 spółek. W ich miejsce analitycy wybrali 3 nowe firmy oraz przedstawili kilku kandydatów na faworytów sezonu wyników za II kwartał.

  • 6 ciekawych spółek z rekordową dywidendą i kursem akcji

    Jeszcze w tym sezonie dywidendowym zyskiem z akcjonariuszami podzieli się ok. 60 spółek z GPW. Wśród nich jest grono firm, które w tym roku płacą rekordowe stawki, a dodatkowo ich notowania albo śrubują rekordy, albo utrzymują się blisko historycznych szczytów.

  • Livechat Software chce przeznaczyć 153 mln zł na dywidendę

    LIVECHAT Software zarekomendował akcjonariuszom przeznaczenie 153,21 mln zł z zysku netto za rok obrotowy 2022/2023 na dywidendę, tj. wypłatę 5,95 zł na akcję, przy uwzględnieniu dwóch zaliczek w kwocie 37,6 mln zł każda. Pozostałe 18,51 mln zł ma trafić na kapitał zapasowy.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat